זאת עם המשקפיים P:
טוב מקווה שאהבתם
וסורי על החפירות אבל אני צריכה דמויות ולא של ערפדים כי יש מלא ועם כבר ערפדים אז בנים בבקשה תעזרו לי עם זה זה חשוב ^_^

תודה מראש :)

יומני יצורים פרק שלישי -קרוליין ^_^

טוב מקווה שאהבתם
וסורי על החפירות אבל אני צריכה דמויות ולא של ערפדים כי יש מלא ועם כבר ערפדים אז בנים בבקשה תעזרו לי עם זה זה חשוב ^_^

תודה מראש :)

קרוליין הייתה מתוחה .
גם פעם לפני שאסרו על יצורים על אנושיים היא מעולם לא למדה בבית ספר .עצם העובדה שהכל עכשיו הוא יותר מודרני וממוחשב ממש הפחידה אותה .
זה נכון בביתה שלה נהגו להתרחק מטכנולוגיה כמה שיותר ,אמא שלה נהגה לומר שזה מביא מזל רע יותר מלראות חתול שחור מתחת לסולם שעומד על סדר .
אבל קרוליין אהבה חתולים שחורים ,אז מה הטכנולוגיה אומרת לגביה .
בגלל שמשפחתה הייתה נגד טכנולוגיה לקרוליין לא הייתה מכונית .היא הלכה לבית הספר לבדה בחשש עצום וברגליים כואבות ומיובלות .
לפי מה שסבתה אמרה שהוחלט במועצה שכל העל אנושיים ילמדו בכיתה משלהם את רוב המקצועות אבל את מקצועות הבסיס הם ילמדו בכיתות משולבות ,מה שזה לא אומר זה נשמה מלחיץ אפילו יותר מלימודי כישוף ,וקרוליין לא הייתה טובה בכישוף .
"תלמידים חדשים וותיקים ברוכים הבאים לבית הספר שלנו " אמר איש שנראה מצחיק למראה .
"אני המנהל ואני מקווה שתהיה לנו שנה פוריה ומלאה בהצלחות " הוא חייך חיוך רחב .
לידו עמדה אישה שקרוליין הייתה בטוחה שאינה אנושית .
"זו לאנה .היא יועצת בית הספר והיא תמיד פה בשבילכם " עכשיו היה תורה של האישה המושלמת לחייך .לפי המראה המושלם שלה קרוליין ניחשה שהיא ערפדית .
הם תמיד היו יפים בצורה מעצבנת .
"היי " אמר קול קטן .
קרוליין הסתובבה במהירות .היא ראתה ילד שנראה כבן גילה .הוא נראה ביישן אבל עיניו היו נבונות . לפי הילתו קרוליין הבינה שהוא מכשף ,או בן כילאיים .
"היי אני קרוליין " היא חייכה וניסתה להישמע משכנעת .
"אני קמרון את… את בטח למסגרת המיוחדת?" אמר קמרון .
המסגרת המיוחדת .
במכתב שכל הנערים העל אנושיים קיבלו היו הוראות מפורטות איך להתייחס לכל העניין .המילים מסגרת מיוחדת הודגשו במרקר צהוב .
"כן …. בדיוק חיפשתי את הכיתה שלי …. זאת אומרת שלו " היא חייכה חיוך נבוך וקמרון החזיר לה חיוך נעים וחם .
"אתה חושב שנכיר יצורים שונים ?" היא שאלה בשקט .
"אני בטוח זה יהיה …. מעניין " הוא שקל את המילים בקפידה .
ההתנהגות של קמרון הזכירה לקרוליין את ההתנהגות של סבתא שלה עד בתקופת ציד המכשפות .
מוזר ,חשבה בליבה .
"אני חושב שזה כאן " אמר קמרון ועצר ליד דלת שנראתה ככל הדלתות שהיו לאורך המסדרון .
"אחת … שתיים …. ו…. שלוש " קרוליין פתחה את דלת הכיתה .


תגובות (3)

יאיייייייייייייייייייייייייי

14/10/2013 08:20

הוספתי לך עוד דמות בפרק השני

14/10/2013 09:00

היי, אם זה לא מאוחר אני רוצה להרשם.
טום ג'ספרס
גיל 508 ונראה כמו בן נוער
לא ערפד, אני לא יודעת איזה עוד אופציות יש אז תבחרי את או שתגידי לי תאופציות
אופי- שרירי, שובב, אמיץ, לא פוחד להראות רגשות, ציני, רומנטי, ילדותי, פלרטטן, אהוב.
מראה- שיער בהיר שמסודר עם ג'ל בקוצים, עיניים חומות צוחקות, הרבה נמשים, תמיד מחייך, עם גשר, מקפל את המכנס בקצה, נעליים חומות ולא בולטות, לבוש בצבעים רגועים ולא בולטים.

17/10/2013 02:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך