חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
טוס דבר ראשון סורי שלקח לי הרבה זמן להעלות אני פשוט עובדת אז כנראה את רוב הפרקים אני יעלה בשישי ושבת .
דבר שני איזה חיה אתם חושבים שיצא לג'ק ?

מקווה שאהבתם אשמח עם תגיבו :)

מלאך עם רובה ציד פרק 5 ^_^

טוס דבר ראשון סורי שלקח לי הרבה זמן להעלות אני פשוט עובדת אז כנראה את רוב הפרקים אני יעלה בשישי ושבת .
דבר שני איזה חיה אתם חושבים שיצא לג'ק ?

מקווה שאהבתם אשמח עם תגיבו :)

"תספרו לי שטנים שלי ,מה אתם יודעים על מטמורפוזה ?" שאל פרופסור מורנינג .
"זה סוג כזה של תהליך שינוי ,לא ?" ענה ג'ייסון מיד .
"כן ג'ייסון זה נכון אבל עם תפגין קצת פחות התלהבות זה יהיה מאוד שטני מצידך " אמר מורנינג ביבוש .
עובדה מעניינת נוספת שג'ק גילה היא שעם אתה מפגין התרגשות כל שהיא ממשהו שהוא לא הרס
ו…\ או חוברן אתה מפגין התנהגות לא שטנית ועם אתה מתלהב לענות תשובה בשיעור אתה כויכול מזלזל במורה שלך .
ג'ק חשב שזה מוזר אבל הוא השתדל לזרום עם הדברים החדשים שלמד עם לא בשביל עצמו אז לפחות בשביל אביו .
"בכל מקרה מטמורפוזה היא תהליך שינוי שאתם צריכים לעבור עם בעל חיים כל שהוא שאותו אתם תזמנו בעצמכם בסופו של התהליך תוכלו להשתנות לבני אדם " פרופסור מורנינג הפיל את הפצצה .
במשך דקות ארוכות השתררה שתיקה ואיש לא ידע מה להגיד .
"מה … מה זאת אומרת ?" שאלה ליילה שהתאוששה ראשונה .
"זה לא משנה עכשיו קודם כול צריך להתחיל בזימון של החיה שלכם "הוא חייך חיוך שטני שהלם את פניו בעלות התווים החדים .
"אתם צריכים לפסק את הידיים לרוחב הגוף ולהתרכז בתכונות שלכם .כל התכונות " אמר הפרופסור.
האנה הייתה הראשונה שנעמדה היא פיסקה את ידיה לרוחב גופה ,עצמה את עינייה ושתקה .
ג'ק ידעה שהיא מתרכזת אבל היא הייתה כל כך דוממת שזה היה מפחיד .
לאחר כמה רגעים של שקט הופיעה בין ידעה של האנה כדור אור תכול שהלך וגדל .תוך שניות הוא הגיע לגודל של כדורסל ,האנה פקחת את עינייה והכדור נעלם.
במקום שבו לפני רגע צף הכדור התעופף עכשיו עטלף קטן ושחור .
"פונצ'ו ! " קראה האנה בשמחה ואמצע לחיקה את העטלף הפיצפון .
"נהדר האנה " הכריז פרופסור מורנינג . "הבאה בתור …. ג'ק " חיוך מרושע עלה על פניו אבל זו הבעה שהייתה מוכרת לו מהשנים הרבות בהם חי בעולם התחתון .
ג'ק נאנח אנחה כברה וקם ממקומו באי רצון .
אוקיי .אמר לעצמו .
הוא פיסק את ידיו וחשב על התכונות שלו ,הוא לא היה שטני במיוחד והוא היה מודע לזה אבל איזו חיה חוסר השטניות שלו תוליד ?
ג'ק הרגיש תחושת חמימות קלה ,הוא ידע שעינהם של הנוכחים בכיתה נעותות בו בזמן שהוא מזמן את כדור האור ,הוא הרגיש את עיגולי הזיעה הקרה שמצטברים על מצחו וידע שזה הרגע לפקוח את עיניו .
ג'ק וכל שאר הנוכחים בכיתה היו המומים ממה שיצא מהכדור ….


תגובות (11)

פונצ'ו!!!! ~
אמממ אני חושבת חזיר מעופף

08/10/2013 05:18

אלפקה קסומה D:
ואגב, ההתנהגות שטנית והכל, אני מרגישה כשאני קוראת את המילים האלה עם תתנהג באופן שטני וכאלה, כאילו אני רואה סדרת ילדים -,-
[כמו סדרה כזאת שקוראים לה עיר המלאכים..]

08/10/2013 05:27

חחחחחחחחחחח בתכלס האשרה לסיפור משם אז הגיוני שתרגישי שזה דומה P-;

08/10/2013 05:33

אבל זה סדרה לילדים קטנים ._.

08/10/2013 05:35

והסיפור שלי הוא של נוער ^_^

08/10/2013 05:38

אני חייבת לקרוא את ההמשך!!!
מתי קוקו תיכנס?
?
?
?

08/10/2013 06:05

אני לא יודעת בדיוק מתי אבל זה יקרה בזמן הקרוב :))

08/10/2013 06:18

המשך! המשך!
המממ אולי דרקון? דינוזאור?

08/10/2013 06:34

תמשיכי!!!

08/10/2013 07:49

תמשיכי:)
ואני חושבת שלג'ק תצא חייה שחציה לבנה בעלת כנף נוצות. חציה השני יהיה שחור בעל כנפי עטלף

08/10/2013 08:35

אממממ….. אני חושבת על….. אממממ או משהו חמוד בצורה מפחידה או משהו מפחיד בצורה חמודה….. זה לא אותו הדבר……
תמשיכי הסיפור מגניב…..

08/10/2013 12:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך