נקודת מבט אחרת

נויה12345 03/12/2015 852 צפיות 2 תגובות

פרק 1
שלום לכולם, אני ד"ר פלינסט בשנים האחרונות אני חוקר את מבנה העין. של בני- האדם כול זה התחיל בשלוש האחרונות שהבנתי שאני באמת רוצה לדעת כמה דברים על העין שלנו למשל- למה האישון שלנו זז בלילה שאנחנו יושנים? אבל אתם בטח יודעים שלא על הכול השאלות שאני רוצה לדעת גם יש לי את התשובה. בהתחלה שסיפרתי למורה שלי באוניברסיטה הוא אמר לי " פלינסט אתה צריך לדעת שלא על כול הדברים שאתה תחקור או שתרצה לחקור לגבי העין שלנו לא תמיד תמצא לזה תשובה אז תיקח את זה בחשבון טוב?" " תקשיב לי ד"ר שטיינס אני מאמין שכול מה שאני ישאל אני ימצא תשובה אבל זה תלוי רק במשהו אחד אתה יודע מה הוא?" " לא במה זה תלוי?" " שעם אני ירצה באמת למצוא לשאלה שלי תושבה אז אני ימצאה אתו אבל עם אני לא ירצה זה כבר בעיה שלי". אתם מבנים מה אני מנסה להגיד לכם פו שבכול העולם הזה אני לא פגשתי אף אחד שבאמת מאמין לי וכפי שאתם יודעים אף איש בעולם לא יכול להתקיים בלי אהבה, תמיכה ועם משהו יגיד שהוא כן יכול אז הוא שקרן אחד גדול אחרי שהלכתי ואני דיברתי עם הד"ר שטיינס וסיפרתי לו את זה והוא לא האמין לי אז זה נתן לי יותר מוטיבציה להמשיך וכן לחקור את מבנה העין של בני- האדם את האישון שלנו לדעת באמת איך הכול מתרחש מבפנים פעם אחת אני הייתי באמת רוצה לראות דברים ממקומות אחרים אבל מאיפה מאיזה מקום רגע… יש לי אני יודע זה פשוט רעיון מדהמים.
הכול בפרק 2 מה לאיפה הוא הלך? לאיזה מקום הוא בחר ללכת לראות מנקודת מבט שונה הכול בפרק 2.


תגובות (2)

מבלבל. אבל תמשיך לכתוב – עוד כמה שנים של התמדה ותתחיל להיות טוב

03/12/2015 19:28

תודה

03/12/2015 19:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך