Rose
אני צריכה דמיות מעניינות אבל לא משוגעות מדי. שם: גיל: (15-20) אופי: מראה: רקע:

סודות הקדמה+הרשמה

Rose 06/04/2014 804 צפיות 17 תגובות
אני צריכה דמיות מעניינות אבל לא משוגעות מדי. שם: גיל: (15-20) אופי: מראה: רקע:

עיניי היו שקועות בתמונה הממוסגרת שעמדה על השידה הישנה, האנשים בתמונה נראו כול כך מאושרים, כול כך תמימים, הם לא ידעו מה מצפה להם.
השמש עומדת לשקוע, השמיים נצבעים בגוונים עזים. אמה מלמלה מילים לא ברורות מתוך שינה, פנייה נראו כול כך שלוות, עדינות היא בסך הכול ילדה קטנה.
נשקתי לראשה ומיהרתי ללבוש את המעיל הכבד והמסורבל ולכסות אותה בעוד שמיכה חמה.
יצאתי לעבר הרחוב הגשום, אף נפש חיה לא עברה בו.
ניסיתי ללכת מהר ככול האפשר אבל הגשם הקשה עליי לעשות זאת, ידי הייתה תקועה בתוך כיס מעילי ממששת את הקלף הישן.


תגובות (17)

שם: ליאו נייקל
גיל: 17
אופי: קר, מתבודד, קשוח, אכזרי, מגונן וקנאי
מראה: שיער שחור ופרוע, עיניים ירוקות, גבוהה ושרירי, צלקת על פניו וקעקוע על זרועו בצורת נחש
רקע: הוריו היו מתעללים בו, ביום הולדתו העשירי סבתו באה לבקר וראתה את הסימנים על ידיו הוא לא הסכים לספר לה מאיפה הסימנים אבל היא ניחשה ואימצה אותו לביתה היא טיפלה בו עד גיל שתיים עשרה, אז הוא החליט לברוח, הוא ברח למרות שהיה לו טוב, הוא גר ברחוב והסתבך גם עם כמה כנופיות.

06/04/2014 00:54

אווו! לכתוב דמות!
אוקיי.
שם: ניקיטה פיטרוב.
גיל:15
אופי:אדיש בערך לחצי מהדברים בעולם, ובחצי השני הוא רואה רק את הדבר הטוב- כלומר או שלא אכפת לו או שהוא נורא שמח. מגיל צעיר הוא חונך *לא* להיות עצוב ולתהאכזב מדברים, כך או כך זה לא עוזר. הוא לא נאמן העליל, כלומר הוא יכול לשקר ויכול פשוט ללכת ולפרוש- אבל אם הבנאדם מספיק קרוב אליו, אז הוא לא יבגוד בו. הוא לא קנאי, ומאמין שכול אדם צריך לעשות את מה שבא לו, כלומר אם מישהו מחבריו החליט לנטוש אותו, זו בעיה שלו, ולא של ניקיטה, הוא הפסיד וזה הכול אין טעם לרדוף בנאדם בגלל זה. הוא עושה תמיד את המקסימום במה שהוא יכול.
מראה: בלונדיני שטני כזה- כמו קש שהיה יותר מידי בשמש, השיער שלו קוצני, לא משנה כמה הוא יחפוף אותו. העיינים שלו בצבע חום בהיר, כמו דבש. והאישון שלו תמיד ממש ממש קטן. האף שלו ישר, יחסית גדול ומנומש. השפתיים שלו נפוחות קצת.. העור שלו חיוור,ף הוא ממש רזה ולא גבוהה מידי. יש לו עגיל בגבה (מה שהורס את המראה החמוד שלו לגמרי) וקעקוע של התליון של סבתא שלו, שתמיד נשא על עצמו בתור שרשרת מסיבה מוזרה.
רקע: ניקיטה גר עם שני הוריו ואחותו תמיד. גם אכשיו. סבתא שלו מתה כשהוא היה בן 13, והיא הייתה האדם הכי קרוב אליו.הוא נוהג להסתובב עד מאוחר בלילה עם החברים שלו, ולצייר גרפיטי במקומות נידחים בעיר. הוא עבר לפני שנה, יענו בגיל 14 מאירוקוצק, סיביר, רוסיה ל.. איפה שהסיפור מתרחש.

תמשיכי!
<3
אלין

06/04/2014 07:20

יאאי דמות.
שם; גוני וולף.
גיל; 15.
מראה; שיער בהיר ארוך, עיינים ירוקו מהפנטות {לא באמת מהפנטות. סתם מושכות תשומת לב מאוד.} רזה, דיי גבוהה.
אופי; רודפת אמת.
היא מעולם לא ראתה את הוריה, ורוצה לדעת מה קרה להם- דבר שגרר אותהלכל העולם.
תעשה הכל כדי להשיג את המטרה שלה, שהיא, כאמור, למצוא אותם.
נראת תמימה ביותר.
עוזרת תמיד, אבל כשהעזרה מתקילה אותה בדרך היא לא תהסס לנטוש.
לא חברותית במיוחד.
עבר; כפי שכבר ציינתי, היא לא ראתה את הוריה מעולם. עד גיל עשר היא עברה בין משפחות אומנה- כולם רצו אותה לעצמם.
בגיל עשר, משפחה אחת החליטה להשאיר את גוני לעצמה, אז היא ברחה.
ממש אחרי כמה קילומטרים, עצר אותה איש מבוגר.
"ילדה.." הוא אמר לה. "גוני וולף?" היא הנהנתה.
"הכרתי אטת ההורים שלך. בואי תיכנסי."
האיש סיפר לה שהוא היה חבר מאוד טוב שלהן, עוזר וותיק.
ושיום אחד, בדיוק אחרי שהיא נולדה הם נעלמו.
היא נשארה אצל האיש כמה ימים, טרודת מחשבות.
כשהיא יצאה משם, היא הרגישה כאילו משהו אופף אותה. איזה כוח מוזר שאין להסביר אותו. הוא בא וחוזר, לפעמים.
מאז היא מסתובבת בכוחות עצמה בעולם, עובדת, ואם צריך גונבת; הכל כדי למצוא אותם.

06/04/2014 07:43

זה יצא לי ממש קצר .-.

06/04/2014 07:43

    וואו… קצר.
    יהלי, נכתוב מחר?

    06/04/2014 07:49

    נכון יצא קצר? לא מתאים לי.
    אי אפשר לבנות עלייה סיפור!
    וכן :)

    06/04/2014 07:51

    בטח שאפשר לבנות עליה עלילה, על כל דמות שלך אפשר.

    06/04/2014 08:03

שם: מונה ליזה.
גיל: 15
מראה: שיער בלונדיני ארוך ומתולתל בקצוות, עיניים כחולות-ירוקות גדולות מאוד, חיוורת וקצת נמשים, רזה מאוד אבל לא גבוהה בכלל.
אופי: נחמדה, מתוקה, אוהבת לעזור לכולם, תשים בעדיפות אחרונה את עצמה. ההפך הגמור מאגואיסטית.
אקרובטית וגמישה מאוד.
רקע: הוריה היו עמידים יחסית, אבל רוסיים מאוד. הם רק רצו שתהיה או רקדנית בלט או שחמטאית, לצערה זה לא עניין אותה, היא רצתה לעבוד בקרקס. לכן נאלצה להסתיר את זה מהוריה, מה שהרס את מערכת היחסים ביניהם.
עד עכשיו היא לא אוהבת אותם ולא בוטחת בהם.
יש לה עשרה אחים, כולם מתמטיקאים או שחמטאים והיא אפילו לא זוכרת את השמות שלהם, היא שונאת אותם, את כולם, וכל מה שהיא רוצה זה לברוח מהבית.

06/04/2014 07:44

    מונה ליזה רייצ'ל? באמת?

    06/04/2014 07:45

    כן!!!!!!!!!!!
    זה שיר אדיר של להקה אדירה וכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    תחפשי אגב אם באלך panic at the disco mona lisa.
    נראה לי שטעיתי בשם אבל חפשי.

    06/04/2014 07:50

    אמ.. ואולי גם הציור הכי מפורסם של דה וינצ'י?
    {אני מזה מקווה שלא יצאתי פה מפגרת וזה לא שלו.}

    06/04/2014 07:52

    אוף, תגובתי ממתינה לאישור המערכת.

    06/04/2014 07:53

    מה כתבת? תעדני את זה.

    06/04/2014 07:56

    שהמונה ליזה היא גם במקרה הציור הכי מפורסם של האמן לאונרדו דה וינצ'י.

    06/04/2014 07:58

    כן… אז מה?
    ואגב זה שם ממש יפה… זה נשמע כזה… דרמטי! מונה…. מונה ליזה…. שומעת את הדרמה?! תרגישי את זה! את צריכה להרגיש את זה בכל עצמותיך, זה משהו מיוחד! מיוחד!

    06/04/2014 08:02

חסר לך שאת לא משתמשת בדמות! חחח בצחוק XD
~
דרו מקסי
בת 16
מאז ומעולם דרו פחדה ממים. בגיל 7 היא כמעט וטבעה בבריכה, ושלוש שנים מאוחר יותר, בגיל 10 כל משפחתה נספתה בצונאמי, ורק היא ואחיה התאום שרדו. הם חיים עם סבתם. אחיה של דרו, ג'ק, כל הזמן גונן עליה. הוא לימד אותה להשתמש בסכין, לא הרשהלה לצאת מהבית בשעות מאוחרות ולהתראות עם חברים. אחרי הכל, גם לא היו לה כאלה. כל הנערים והנערות בבית הספר, בחטיבה ובתיכון, למוזרה. אמנם היא הייתה יפה מאוד, אך כולם פחדו מאחיה, ועל כן חשבו שהיא כנראה פרנואידית. האמת הייתה שדרו מאוד חברותית. היא אהבה לצחוק, ולמרות כל מה שעברה בחייה היא הייתה נערה מאוד חייכנית ותמיד נסתה למצוא את הטוב בכל דבר. היא אוהבת לעזור ולתת מעצמה, גם אם היא לא מקבלת תמורה על כך, כמו בפעמים רבות במהלך הלימודים. למרות שהיא עזרה לתלמידים, והוכיחה להם שהיא לא פרנואידית, הם שמרו מרחק.
דרו מאוד חכמה, אינטליגנטית. היא נחשבת למחוננת ויודעת לדבר ב20 שפות ברמה מתקדמת. היא מוכנה לעזור תמיד ( כנ"ל ) ובהמלך השנים היא אף פיתחה תאוריות על החיים. היא מייחלת למצוא אהבה, אך כמובן, היא לא באה. ( אשמח אם תנסי ליצור איתה סיפור אהבה ). דרו היא חא נערה שמאבדת תקווה. היא תמיד תילחם עד הסוף. היא גם לא כזאת שבוכה. אבל אם היא מאבדת תקווה, זה לא טוב. ואם היא בוכה, בכלל לא.
אנשים מנסים לחלץ מדרו דברים בכח אבל היא לא נלחצת מזה. היא שקרנית די טובה. נוסף על כך, היא לא פוחדת מהרבה דברים, אבל ממים מאוד. באמבטיה היא משתדלת לעשות זאת כמה שיותר מהר, וגם אז מפספסת אזור מסוים או שהיא מתנגבת ביסודיות כזו שנראה שבכלל לא התרחצה. דרו פוחדת גם שאנשים לא יסמכו עליה, ושישכחו אותה כשתמות מהר, כי לא עשתה שום דבר בחייה.
יש לה שיער בצבע שטני וצבע עור דבש. עיניה ירוקות מאוד, ואפשר לשקוע בתוכן שעות.
היא מיומנת בסכינים ( כנ"ל )
~
מקווה שעזרתי <3

06/04/2014 07:49

וואו!
תודה על כול הדמיות, אני אנסה להכניס את כולם.

06/04/2014 08:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך