Rose
אם יש משהו לשפר או הצעות בבקשה תכתבו. *פרק מנקודת המבט של מוניק ליזה.

סודות פרק 3

Rose 11/04/2014 633 צפיות 2 תגובות
אם יש משהו לשפר או הצעות בבקשה תכתבו. *פרק מנקודת המבט של מוניק ליזה.

רגלי נעו לצלילי המוזיקה העדינה כשאר התלמידות אך לפתע המוזיקה פסקה "תלמידות יקרות, אני נרגשת להודיע לכן שהבחינות לבית הספר גוריו החלו, אני מצפה מכולכן לנסות להתקבל, למרות שברור לי שחלק מאוד קטן יתקבל" קולה הסמכותי של המורה הדהד באולם הגדול והמפואר, ומיד לאחר מכן היא הודיעה על סיום השיעור.
לאחר שהשיעור נגמר, מיהרתי להיכנס לאחד מחדרי ההלבשה הגדולים, פשטתי את בגדי הריקוד ומיהרתי להחליף אותם בבגדים נוחים יותר ולפזר את הפקעת ההדוקה..
יצאתי מחוץ לאולם הגדול, הרחוב היה סואן, קולות המכוניות והמוזיקה ממועדוני הלילה נשמעו בחוזקה, הידקתי את אחזתי בתיק הבלט שלי, רעדתי מעט שחלפתי על פניו של מועדון שריח האלכוהול ועשן הסיגריות המחניק נדף ממנו לפתע הרגשתי יד גדולה המונחת על כתפי, התכוונתי לברוח אך הפחד שיתק אותי, הצלחתי לשחרר צרחה קטנה אך הוא מיד חסם את פי עם ידו הגדולה.
הוא גרר אותי לסמטה חשוכה, ליבי החל לפעום, הוא אחז בי בחוזקה כך שלא יכולתי להשתחרר ממנו, הוא דחף את גופי לרצפה הקרה והרטובה, חסמתי בידיי את המכה הקשה.
פחד אחז בי, לא ידעתי מיהו או מה הוא הולך לעשות לי, או בי.
הוא רכן מעל לגופי, ידו ליטפה את פניי. רציתי לצרוח אך שום קול לא יצא מפי, רק הדמעות זלגו מעיניי, ידעתי מה הוא הולך לעשות לי.
ידיו עברו על גופי שוב ושוב, הוא הפשיט אותי מחולצתי.
הכאב שיתק אותי, גרם לי להיכנע לו .
הוא הכאיב לי, פגע בי, הרגשתי את הבושה, את ההשפלה.
לאחר שהשיג את מה שרצה הוא זרק את גופי המדמם והכאוב הצידה.
הדמעות הפסיקו לרדת, חיפשתי את בגדיי שהיו זרוקים בפינה, לבשתי אותם, מנסה לא להכאיב לעצמי.
הלכתי כמה שיותר מהר למרות הכאב והדם.
הגעתי לביתי, הוריי ישבו בסלון וצפו בתוכנית טלוויזיה על גבי המסך השטוח והרחב. "למה איחרת? הרי השיעור הסתיים כבר לפני שעה" אבי שאל, הוא אפילו לא הסתכל עליי. "המורה ביקשה שאשאר לעזור לה" שיקרתי, לא יכולתי להגיד להם שנאנסתי "טוב, עלי לחדרך" קולה הקר של אמי היה חסר רגשות.
עליתי לחדרי ונעלתי מאחוריי את הדלת.
נפלתי לרצפה ובכיתי.


תגובות (2)

תמשיכי ^^

11/04/2014 08:21

אוי אני לא מאמינה כמה פרקים פספסתי אני הולכת להשלים ביי

19/05/2014 20:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך