פנטזיה לתחרות סיפורים

תולעת ספרים 22/04/2014 609 צפיות 6 תגובות

הגיע בוקר,
רמי קם ממיטתו, כה עייף אחרי הלילה הארוך שבו לא נרדם.
באותו זמן היה חורף וזה היה לילה באמת סוער..
הוא הכין לעצמו ארוחת בוקר, בזמן שהוריו לא היו בביתו.
רמי הוא ילד יחיד, נורמטיבי למידי בשביל גילו,
הוא ילד עם שיער שטני, עיניים בצבע ירוק בהיר, וילד שאהוב על חבריו.
יום אחד, הוא דיבר עם חברו בבית הספר שהוא מזמין אותו לישון אצלו. החבר שלו הסכים,ובאותו לילה הוא בא אליו, בהסכמת הוריו.
הם שיחקו בפלייסטישן שעות עד שכבר הרגישו את העניים שלהם נעצמות והם נרדמו.באותו לילה הם מאוד נהנו אחד עם השני.
באמצע הלילה, שוב-כמו בלילה שעבר רמי התעורר. לידו ישן טום-החבר שלו..
בגלל שלא יכל להירדם, הוא עלה לעליית גג שבבית שלו, לקח סדין וכרית ושכב על הגב, בזמן שהוא מסתכל על השמיים ומחייך מהמראה המרהיב..מתנועת הכוכבים, מהעננים המסתתרים, מהירח כמעט שלם שמתאמץ להיות בוהק.."פלאי הטבע" אמר לעצמו בלב..
לפתע, אור קטן, בצבע לבן הגיע מהקרקע. רמי לא הבין מה זה האור הזה פתאום מאיר בשמיים.
אז הוא החליט ללכת לכיוון שהאור הזה מאיר, והוא ירד לחצר שבביתו. הוא יצא מהבית, ואז הוא ראה איש, די מבוגר עם זיפים על פניו, טלסקופ ופנס כל דבר ביד אחת. רמי לא הבין מה יש לאיש מבוגר לעשות עם פנס וטלסקופ באמצע הלילה.רמי הסתתר מאחורי עץ וניסה להבין מה האיש מנסה לגלות או לחקור..או לראות. דני בכללי תמיד אהב לחקור דברים. הוא אפילו רוצה להיות חוקר. לפתע, בלי שהתכוון לכך,רמי השמיע רעש מהעץ והאיש הסתובב!לרמי לא היה מה לעשות אלא להתגלות. באותו רגע הוא לקח סיכון גדול מאוד!. האיש שאל את רמי:"ילד צעיר,מה אתה עושה פה באמצע היער בשעה כזאת??" רמי ענה לו:"זה בדיוק מה שבאתי לשאול אותך". -"זה לא בדיוק עניינך" התחיל לדבר האיש, "אך אם אתה רוצה לדעת-בשמחה..אך אתה חייב לשמור בסוד את מה שאני אומר לך בזה הרגע. ואם לא יקרה לך משהו נורא-וזה יעלה בחייך..רמי רק הסקרן עוד יותר לשמוע את דבריו של האיש והאיש התחיל ואמר:"יש פה יער באזור, שאני, ועוד אריכאולוגים גילינו ביער מערה קטנה ומיסתורית.
אנחנו נכנסו אליה לגלות מה יש בה וראינו בה מטה שהוכנס בתוך עיגול קטן שהותאם לו. החוקרים לקחו את ספר הארכיאולוגיה עם כל הסיפורים המסתוריים..שם היה רשום משהו לגבי אותו מטה. בעצם, המטה הזה יכול להגשים שתי משאלות בלבד, לאיש אחד בלבד.אותו איש זה נקרא:"מיועד" ורק הוא יכול לפתוח את המטה. ואת זה הוא יכול לעשות בתאריך מסוים.אותו תאריך זה בי'ד לחודש הזה. זה בעצם מחר בערב. זה מסביר לך בטח למה באתי לפה עם טלסקופ ופנס.." רמי היה בהלם מהסיפור ושאל את האיש:"ו..רגע.גילו כבר מיהו המיועד?" האיש ענה:"זאת הבעיה שלא.."-"ואיך אפשר לדעת מי זה המיועד?" ענה רמי..והאיש ענה לו בחזרה:"כי רק המיועד יכול לגעת במטה ואז המטה יוכל להפוך לכחול!" רמי אמר לו:"אני אנסה"-"מה?". רמי המשיך:"אני אנסה לגעת במטה ולדעת שאולי אני אותו מיועד שאתם מדברים.בטח המיועד אמור להיות מישהו צנוע..מישהו בעצם רגיל. לא חייב שיהיה מיוחד". האיש צחק וענה:"ילד..לא כל אחד יכול להיות מיועד.." רמי המשיך והתווכח עם האיש אך בסוף האיש הסכים לקחת סיכון ולנסות לבדוק שאולי רמי הוא המיועד…הם הגיעו למערה, ועם פחד וקצת דאגה רמי לקח את ידו ושם על המטה. המטה לפתע שינה צבע מלבן לכחול בהיר עד לקהה…האיש לא האמין למראה עיניו וישר יום אחרי, הודיע לכל חבריו הארכיאולוגים..רמי לא סיפר על אותו לילה לאף איש ואף הוא חזר בזמן לביתו לפני הבוקר של אותו יום של הגילוי…בלילה של התאריך שבו אפשר להוציא את המטה, רמי הגיע למערה, ויחד עם הארכיאולוגים שהיו במעגל סביב המטה שהיה במתקן לא כל כך גבוה…רמי הגיע, והוציא את המטה ממקומו וניצוצות סובבו את כל גופו והאריכואולגים שמחו על כך שהצליחו במשימתם..שתי המשאלות שרמי ביקש היו:"שלום עולמי" וגם שסוף סוף יהיה אפשרי, שכולם יהיו מאושרים…


תגובות (6)

סיפור פשוט יפהפה. הסיפור מותח את הקורא לקרוא עוד ועוד. יש לי הערה שהוא היה צפוי קצת, היה אפשר להכניס קצת פלפל לסיפור אבל הוא היה בסדר גם ככה. אני מאחל לך בהצלחה בהמשך התחרות!

22/04/2014 14:27

    תודה רבה על ההערה!
    חשבתי כבר שלא ראית את הסיפור נבהלתי חח…
    אני אולי אשנה משהו כדי להכניס קצת "פלפל" כמ ושאמרת כדדי שיהיה פחות צפוי..
    תודה בכל זאת!

    22/04/2014 14:40

    את יכול\ה להוסיף אבל הסיפור נשפט לפי מה שכתבת כבר. אין בעד מה!

    22/04/2014 14:45

    אהה אוקיי אז לא משנה..

    22/04/2014 14:47

    ועוד משהו. רווח אחרי נקודות ופסיקים והכל. בבקשה.

    22/04/2014 14:53

    מיד אתקן..

    22/04/2014 15:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך