TheDoctor241
ניתן למצוא אותי ואת הסיפור בשלבים מתקדמים יותר באתר\ אפליקציית Wattpad תחת אותו שם משתמש- TheDoctor241 :)

רוחות | Winds

TheDoctor241 06/05/2016 705 צפיות 2 תגובות
ניתן למצוא אותי ואת הסיפור בשלבים מתקדמים יותר באתר\ אפליקציית Wattpad תחת אותו שם משתמש- TheDoctor241 :)

הקדמה:

אני שונאת רוחות.

זה מוזר, זה משוגע, וזה אפילו נשמע מטורף אם אתה גר בעיר נורמאלית.

אבל זו לא עיר נורמאלית.

כאן אנשים מפחדים לצאת מהבית. כאן אנשים הסתמכו על תחזית מזג האוויר היומית.
אבל התחזית כבר לא מספיקה. הרוחות יכולות להפתיע אותך בכל רגע. אם הן בוחרות בך- סופך קבוע מראש.

מאז ומתמיד הרוחות חיו עם בני האדם בשלום. הרעידו עשבים, נשבו בחוזקה ביום חורף קר ותמיד היו שם כדי לקרר ביום קיץ חם.

אך לאחרונה הרוחות החליטו למרוד.

מעשה מטופש של בני האדם גרם לרוחות למרוד, ולחשוף את כוחן הנסתר.

הרוחות חשבו שלאחר מספר איומים בני האדם יוותרו ויחזירו את שלא שלהם, אך לשווא. הרוחות סגרו את העיר, ומי שנכנס לא ידע איזו סכנה צפויה לו, ומי שיצא לא חזר מעולם.
לאחר שנים התפתחו סיפורים ומעשיות לנעשה מהיוצא מהעיר, וחלקן מעורבות במוות או באיבוד זיכרון. לאט לאט, למדו תושבי העיר לא לנסות לצאת, וזקני העיר סרבו לגלות מה נגנב מהרוחות.

מעולם לא חשתי את מגע הרוח החזקה מלטפת את שיערי ונוגעת בעורי, עד היום בו נבחרתי.


תגובות (2)

את ממשיכה גם פה? זה נשמע מעניין ^ ^

07/05/2016 23:05

    תודה! אני ממשיכה גם פה :)

    17/05/2016 19:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך