חתולת ספרים
מי שלא קרא את ההקדמה- לקרוא!
ומי שקרא - סליחה שזה דומה.

I'm looking for freedom – פרק 1

חתולת ספרים 11/10/2013 633 צפיות 2 תגובות
מי שלא קרא את ההקדמה- לקרוא!
ומי שקרא - סליחה שזה דומה.

כמו שכל שליט או שליטה חדשים, גם אדמונד ואלקסיס קיבלו משאלה אחת. רק בניגוד לרב המשאלות של השליטים – אחווה, אהבה, הם בקשו משהו קצת שונה… הם בקשו את הבעלות על המלאך מחלק המשאלות. וכמו שהמלאך היה צריך להגשים את משאלות השליטים האחרים, גם את משאלתם הוא מילא. הם כלאו אותו במרתף, שואבים את דמו ומזריקים אותו לביתם היפה – וונדי. היא הייתה בת שלושה חודשים בלבד כזה קרה. הם עשו את זה כדי שהיא תהייה מושלמת. כולם יודעים, שלדם מלאך יש תכונות המקנות שלמות. אבל הם קבלו את הבעלות על המלאך מאוחר מדיי.
"אמרתי לכם, צריך להזריק לתינוקות בדקה שהם נולדו, עכשיו יהיו לה גם תכונות מרדניות." המלאך נאנק.
"אתה, תשתוק. בקרוב כבר לא תחייה. גם ככה אין לך חשיבות." אדמונד ירק לעברו.
"אדמונד, בבקשה, תתנהג אליו יותר יפה. אתה רוצה שכבר ידיחו אותנו?" אלכסיס אמרה לבעלה.

התינוקת גדלה וגדלה, עם שיער בלונדיני, עיניים כחולות יפיפיות ופנים נסיכיות היא גדלה להיות מושלמת. הורייה ניצלו אותה כדי לקבל אהדה מצד הלורדים, מצד הממשלה. אבל, עם הזמן, התפתחו בה ללא ידיעתם של הורייה, תכונות שהם ייחסו לבלתי מוצלחות. בינהם סקרנות, עקשנות, מרדנות, חוסר ציות.

אדמונד ואלקסיס לא הפסיקו לנצל את וונדי, מעלים הופעות ללא הסכמתה בהם היא רוקדת ושרה ללורדים אחרים חשובים.
אבל, לגדול בחברת מבוגרים בלבד שמנצלים את תכונותיך זה דבר שמוביל בסופו של דבר למרד, לבריחה, לצד העני, העלוב, ההרוס, שורץ המחלות והאלים של כדור הארץ. ובהגיעה לגיל חמש עשרה – זה מתרחש.


תגובות (2)

די קצר.
אבל נשמע ממש מעניין D:

11/10/2013 03:03

מושלםם

11/10/2013 05:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך