I'm looking for freedom – פרק 5

חתולת ספרים 14/10/2013 483 צפיות אין תגובות
תהנו.

"אני יודעת שאני נשמעת מטורפת, אבל יש לי תוכנית. תוכנית להפיל את שלטון אבי."
"ואיך בדיוק?"
"נכון יש את השומרים על הגבול? אז בהתחלה אני יגנוב מהם אוכל, וייתן לאנשים פה. ואז בזמן שמספר אנשים יסיחו את דעת השומרים אני ועוד קבוצה שאגייס נתגנב, נהרוג את המלך, ונשתלט על הצד השני. הגיע הזמן ששני הצדדים יתערבבו!"
"את יודעת מה? למרות שזה נשמע בלתי אפשרי, אם את הצלחת לברוח לבדך, אנחנו נצליח להשתלט על הממלכה! בואו נעשה את זה!" מצוין. הצלחתי להלהיב אותו. תמיד הייתי כריזמטית. עכשיו אני רק צריכה לגייס עוד קבוצה של צעירים…

והנה אני עומדת, פניי אל הקהל. אני עומדת על במה מאולתרת במרכז העיירה.
"שלום. רגע לפני שאתם שואלים מי אני ומאיפה הגעתי, אני יספר לכם. אני.. אני בת המלך. בת אדמונד ואלכסיס." קריאות השתאות עלו מהקהל ההמום. "מה אני עושה פה? אני ברחתי. ברחתי מהצד השני מפני שהייתי ילדה בודדה לחלוטין, מוקפת במבוגרים שניצלו אותי. וחוץ מזה, החלטתי שמגיע לעולם שלנו להשתנות לטובה. הגיע הזמן ששני הצדדים יתערבבו. אז, אני צריכה את עזרתם של כמה צעירים, בריאים וחזקים. מי איתי?" שאלתי בסיום נאומי. הנער, שהתברר ששמו אלכסנדר, אירגן את האספה. שאלתי, שבכוונה תחילה הדגשתי, הדהדה בין קירות הכפר. בהתחלה לא נשמע אף תשובה. אני מודה, חשבתי שזה לא הצליח, שהם חושבים שאני משוגעת. ירדתי מהבמה באכזבה ובבושת פנים.
"כן! אני איתך!" צעקה נשמעה מהקהל, ומיד העלתה את ראשי בתקווה.
"גם אני!
"להפיל את השלטון!
מחיאות כפיים וצעקות עידוד נשמעו. הייתי מאושרת!
"בואו נעשה את זה! מי המתנדבים?" שאלתי. בתשובה, טור של שבעה נערים ונערות יצא מהקהל.
"אז מי נמצא איתי?"
"אני רוז." ענתה נערה צנומה בעלת עיניים ושיער כהים. היו לה תווי פנים חדים.
"אני לוסיל" ענתה נערה בעלת שיער זהב יפה במיוחד.
"אני דקסון" ענה נער יפה תואר בעל עיניים ירוקות – אפורות, שיער חום בהיר וגוף שרירי.
"אני אורלן" ענתה נערה עדינה, בעלת פנים אינטיליגנטיים ושיער חום בהיר.
"אני ג'ייד" ענה נער בעל שיער חום כהה – שחור וגבוהה.
"אני קסנדרה" ענתה נערה נמוכה בעלת שיער מתולתל וארוך.
"אני אנדי" ענה נער עם שיער ג'ינג'י והרבה נמשים.
"מושלם. עכשיו, בואו כולכם ונתכנן איך אנחנו עושים את זה.."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך