Rainbow hopes- דמויות ^_^

אוקיי אלו הדמויות שהשתתפו . לקחתי את הדמויות גם מההרשמות הקודמות כי למי שלא הבין Rainbow hopes ובית W.I.T.C.H זה אותו סיפור . עשיתי כמה שינויים בגיל או או בשם (כי אני חייבת שמות אמריקאים) אבל אל דאגה הם עדיין הדמויות שלכם ואני מכווה שזה יהיה בסדר עם לא פשוט תגידו ^_^

#1 שם: רייני
גיל: 15.
מראה: שיער חום ומתולתל. עיניים חומות נוצצות רוב הזמן.
אופי: מעצבנת. לפעמים מתבודדת ותמיד מצליחה להיכנס לצרות.
אוהבת: טוב, די את הכול.
לא אוהבת: אנשים רעים.
רקע: יום אחד הגיעה לבית היתומים ילדה קטנה בת שנתיים. לא היה לידה אף אחד או אף פתק שיסביר. הילדה הזאת היתה רייני. מעולם לא סיפרו לה איך היא הגיעה לבית היתומים, וזה גם לא ממש עניין אותה.
כוחות: להסוות את עצמה בכל רקע. יכולת התגנבות ממש טובה.

#2 שם: טום (לפעמים קוראים לו טומי) מון
גיל : 14
מראה: שיער שחור פרוע שחצי מסתיר את העיניים שלו. עיניים לבנות לחלוטין, בלי אישון. (הוא עיוור) לא גבוהה מאוד ולא נמוך, די דקיק. יוצר רושם שהוא מאוד קטן. קל להתעלם מהנוכחות שלו כל עוד העיניים שלו מוסתרות
אופי : שקט, שברירי, שקט, ביישן, שקט, שונא תשומת לב, בקושי מדבר ושהוא כן אז הוא לוחש את זה למישהו שיגיד את זה במקומו. אבל שהוא מפחד באמת כל הריחוק הזה מתפוגג, בכי זה עניין נדיר אצלו, אבל שהוא כן בוכה אז זה מסיבות אמתיות
אוהב : שקט
לא אוהב: רעש, שצועקים, הרבה תשומת לב, ששואלים אותו על העבר שלו.
רקע : הוא נולד בכפר קטן ומרוחק (עם ראייה מצויינת) והאנשים שם היו מאוד קטולים ומאוד שמרנים. הוא קיבל חזיונות מגיל אפס, ומאז ומתמיד הוא הבין שאלא דברים שקרו או יקרו. בגיל ארבע הוא קיבל חזיון שבו כל הכפר עולה באש, החיזיון תמיד נגמר לפני שהו הצליח להבין למה. הוא ניסה להזהיר את כולם אבל אף אחד לא האמין לו. יום אחד הוא החיזיון הגיע, והפעם במקום להיגמר אחרי כמה שניות כמו תמיד הוא המשיך והמשיך, טום ראה אנשים נשרפים עד העצם ואת כל עולמו קורס. שהחיזיון המשיך הוא גילה למה, הוא ראה כמעט את כל הכפר רודף אחרי ילד קטן, ירד לו המון דם מהעיניים. אז טום הבין שהילד הקטן מהחיזיון הוא בעצם עצמו, הוא ראה את אבא שלו מוביל את האספסוף ומחזיק בידו רובה צייד, טוםם ניסה להפסיק את החיזיון ומרוב פניקה ופחד הוא חתך לעצמו את העיניים בסכין מטבח גדולה. (לכן הוא עיוור) החיזיון הפסיק בערך דקה אחרי זה והשאיר את טום מדמם וצורח מכאב ומפחד. שאבא ואמא שלו התפרצו לחדר הוא נראה ממש כמו שד מהגיהינום. בתור אנשים מאוד מאוד קתולים ובכלל לא מתקדמים הם הבינו שהשטן השתלט אליו. והתחילו לנסות 'לגרש' את השטן בעמצאות רובה ציד. כל הכפר הצטרף למהומה ובתוך כל הבלגן והלפידים הבוערים פרצה שרפה. בשלב הזה הוא היה חלש מהדימום ולא ראה שום דבר. למרבה המזל היה מישהו אחד שעזר לו להימלט. הוא שוטט במשך בערך חודש עד שהוא הגיע לאיזו עיר קטנה. שם מישהו טיפל בעיניים שלו, בגלל הזיהום הן הפכו לבנות לחלוטין, כאילו האישון לנעם לגמרי מהעין. אחרי שהוא החלים מספיק שלחו אותו לבית היתומים.
כוח : יש לו 'חזיונות' לפעמים הוא רואה את העתיד, לפעמים את העבר, לפעמים דברים שנראים רנדומליים לגמרי, אבל תמיד יש להם משמעות וצורך.
עד פרט חשוב : כמו שאמרתי, הוא עיוור

#3 רובי תומפסון (תהל לשעבר )
בת 17 וחצי
שיער חום חלק גלי , עיניים חומות , רזה , גומה בצד שמאל , חביבה , מצחיקה , אוהבת לעשות שטויות ולהתפרע , לא נרתעת בקלות , היא לא תשתה אלכוהול בחיים כי יש לה משהו בריאותי , היא יודעת להבדיל בין מה מותר למה אסור , היא די חכמה ומתחברת בקלות , היא מאוד חייכנית ולא הרבה לוקחים אותה ברצינות…
היא רזה , אף פעם לא תלבש גופיות , אוהבת כל דבר שהוא שמח , ומצחיק , יש לה חולשות לבנים עם גומה , לא אוהבת סיפורים עצובים , בנות מעצבנות , בנים מעצבנים.
ההורים שלה עשירים ומסתכלים רק על עצמם והם כל הזמן בחול עד שהם נהרגו בתאונת מטוס , היא אף פעם לא תראה עצובה מול אנשים .
כוח : קריאת מחשבות

#4 שם: מיקו ולנסקי
גיל:16
מראה: עיניים ירוקות-כחולות(הן מתחלפות)שיער חום-שטני עם גוון אדום.
אופי: שקטה,ביישנית,מצחיקה,חברותית,אוהבת להיות לבד.
אוהבת: ווקאלויד,לצחוק,לשיר,ספורט ולישון.
לא אוהבת: שמרכלים עליה,מקללים אותה,לבכות,במרכז העיניניים.
רקע: מיקו הגיעה לבית היתומים כשהייתה בת שבע,בעבר היו לה אמא ואבא,הם העניקו לא תשומת לב וכל מה שצריך,מיקו התחילה לעשות סיאנסים ואחרי כמה ימים הוריה נהרגו ומאז היא אוהבת להיות לבד.
כוח: קרח,כשהיא משתמשת בכוח העיניים שלה הופכות לצבע תכלת-כחול.
עוד פרט חשוב: יהיה לה חבר

#5 שם: אדם ארדי. (ליאור לשעבר )
גיל: 16.
מראה: שיער חום מתולתל, עיניים כחולות.
אופי: לא ממש מבין ילדים בגילו ולא מנסה להבין. מחשיב את כולם ילדותיים. חושב בצורה מבוגרת אבל אין לו בעיה לחשוב כמו ילד מידי פעם.
אוהב: שקט. להיות לבד למרות שהוא לא מרבה להתבודד.
לא אוהב: ילדים בגילו, במיוחד בריונים.
רקע: נמסר לבית היתומים כי איימו על ההורים שלו. זה היה בגיל חמש אבל הוא עדיין לא זוכר איך הם נראים או איך קראו להם. הדבר הזה מציק לו מידי פעם.
כוח: להשתיק כל אחד שהוא רוצה. הוא לא משתמש בכוח הזה אלא אם כן מישהו ממש מרגיז אותו.

#6 שם – מייקל
גיל – 17
מראה – חתיך עניים חומות שיער שחור קצוץ קצת זיפים
קוביות ושרירים גבוהה יחסית ויש לו שרוול של קעקועים ביד שמאל
אופי – הוא ילד קשוח ומבפנים הוא נסיך שצריך להיפתח יותר הוא נאמן לא מאמין בסטוצים
מי שתהיה איתו תהייה מלכה
אוהב – לנגן ולשמוע שירים תשומת לב לפעמים וקעקועים
לא אוהב – כשפוגעים בחלש בחורים ובנות מתנשאות
רקע – אמא שלו התאבדה ואחריה אבא שלו הוא היה אז בן 7
הוא נמסר לבית יתומים בגיל 8 אחריי שסבתא שלו נפטרה
כוח :הוא יכול להכריח כל אחד לעשות מה שהוא רוצה .

#7שם: דילן ווקי
גיל: 17
מראה: שיער שטני/חום בהיר קצר, עיניים ירוקות ממזריות, תווי פנים נאים למדי, כתפיים רחבות וגוף טוב.
אופי: ציני, זועף, יש לו פטיל קצר, יורד הרבה על עצמו והחברים שלו, חסר טקט, ממעיט בערך עצמו תמיד, הוא לא מראה את זה לאף אחד אהל יש בו גם צד מאוד חם וטוב-לב, מעדיף לקפוץ מהצוק הקרוב מאשר להודות שיש לו רגשות או שהוא צריך את עזרתו של מישהו,.למרות ששפע הביטחון העצמי שלו מסתיר את זה לפעמים, יש לו הערכה עצמית נמוכה מאוד. הוא לעולם לא יעמוד בשקט ויראה מישהו סובל, אבל בדרך כלל יסווה את העזרה שלו, נגיד שהוא יגרום למי שמציק לילד להפסיק, אבל כאילו ירצה ממנו משהו אחר. הוא לא נותן לאף אחד לראות את הרגשות שלו או את העובדה שבעצם, יש לו לב די טוב.
עבר: הוא בקושי זוכר את אבא שלו, והוא עדיין לא יודע מה קרה לאבא שלו ולמה הוא נעלם שדילן היה צעיר כל כך (את מוזמנת להתאים את זה לעלילה) אמא שלו לא בדיוק הייתה אדם חם ואוהב, היא הייתה קשוחה מאוד איתו בטענה שזה 'בונה אופי' וחלק ניכר מילדותו בילה בלהיות נעול בעליית הגג, אבל הוא עדיין אהב את אמא שלו מאוד. שהוא היה בן עשר היא שלחה אותו לנקות את עליית הגג ואמרה לו לא לחזור עד שהוא מסיים, אחרי כמה שעות הוא סיים וירד למטה, אז הוא שמע שני קולות משוחחים, אחד היה קולה של אמו, והשני של אישה מבוגרת שלא הכיר. הן התווכחו אבל שמרו על טון שקט, לקח לו כמה דקות של ציטוט להבין שהאישה השנייה רוצה לקחת אותו, ורק כמה שנים אחרי זה הוא הבין שהיא הייתה משרותי הרווחה. בכל מקרה, אחרי בערך עשר דקות אמא שלו תפסה אותו מצמיד את נאוזן שלו לדלת שמשרד שלה, והוא מיד התחיל לבכות להגיד כמה הוא מצטער ולהתחנן שלא תנעל אותו בעליית הגג עוד הפעם. אז הוא לא הבין ששיטת החינוך של אמא שלו לא מתקבלת על הדעת, והאישה שמעה את זה ולקחה אותו לבית היתומים. (את מוזמנת לשנות אם זה מסתבך עם העלילה)
כוח: אש בכל צורותיה, (הוא גילה את הכוח רק אחרי שהרחיקו אותו מאמא שלו)
אוהב: שקט, ריח של אורנים, גשם, ועשן.
שונא: אנשים שנטפלים לחלשים מהם, שמציקים לו, שמכריחים אותו לדבר על אמא שלו, שמרחמים עליו, את עצמו.
מידע נוסף: הוא לא מגדיר את עצמו כבן אדם טוב, פשוט לא.
תפקיד: ילד בבית היתומים
רומנטיקה: אולי שמישהי רגישה כזו תתאהב בו

#8 שם: איימי ג׳קסון
גיל:16 וחצי.
אופי: שטותניקית, חסרת ריכוז, בלאגניסטית, אופטימית.
שער שחור ארוך וחלק שצבוע בקצוות בצבע ורוד וסגול.
עבר: אבא שלה נרצח מול עיניה על ידי כישוף אפל.
כח יחודי: לנוע מהר, לראות את העתיד.
אוהבת: סיפורים עצובים ורומנטיים.
לא אוהבת: להיות לבד.
מידע נוסף: אמא שלה זה הבן אדם הכי קשור אליה.
תפקיד: ילדה בבית היתומים.
אהבה: שיהיה מישו….

אוקיי אלה כל הדמויות של הילדים בבית היתומים היו דמויות שלא הכנסתי אבל אולי הם יכנסו בהמשך או משהו אני ישתדל כמה שיותר שזה יקרה .
בכל מקרה מקווה שאהבתם את מה שיצא ואני יתחיל עכשיו לכתוב את הפרק הראשון :))


תגובות (5)

נו נו נו תתחיליייי

06/12/2013 01:49

וואו, זה נשמה מאוד מאוד מעניין!
התיאורים של הדמויות ממש טובים.
תתחילי

06/12/2013 02:16

תתחילי!!(אגב מיקו היא דמות מווקאלויד)

06/12/2013 04:20

אני יודעת אבל אמור להיות לה שיער כחול או משהו לא ? "^^

06/12/2013 04:42

כן חח ^_^

06/12/2013 06:33
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך