Rainbow hopes-הקדמה והרשמה (חדש לגמרי )

הרעיון הקודם יצא מעפן תשמעו אני יעשה אחד חדש פשוט תקראו ואני מקווה שתאהבו ^_^

~הקדמה ~

העלילה מתרחשת בעולם דמיוני שבו קסמים וכוחות קסם הם דבר טבעי ושכיח .
העלילה מתמקדת בשמונה ילדים . ילדים יתומים שעברם אבד וההווה שלהם רדוד , אך עתידם גדול יותר מזה של כל נער מתבגר בגילם .
בבית היתומים רינבו- הופס אותו מנהלת אישה קרת רוח וקצרת סבלנות הקרויא בשם גברת ט (טוויסט ) .
אותה גברת טוויסט רווקה בודדה שחיה בביתה בגדול לגמרי לבד החליטה יום אחד לשנות את המצב , היא הספה את הילדים ממקומות שונים , חלקם אפילו הגיעו עליה . ומהרגע שבו נתנה למקום את השם רינבו הופס הילדים האלה הפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם עם רצתה בזה ועם לא .

שם הדמות+משפחה :(אמריקאים )
גיל:
אופי:
עבר:
כוח ייחודי:
אוהב/ת:
שונא/ת:
מידע נוסף:
תפקיד: (לבחור מרשימת התפקידים)
אהבה: (רומנטי או לא ?)
הערות בקשות:

רשימת התפקידים :

ילדים בבית היתומים (ילד אחד {בן או בת } 14 וכל השער בני 15 עד 18 ) .
טבחית . (20 ומעלה )
אחראית להקים ולסדר את הילדים . (25 ומעלה )
ילדים מהשכונה . (כל גיל שהוא )

בבקשה שהדמיות יהיו משקעות ולא לתת סתם משהו בלי עבר או משהו כזה שיהיה יפה וצמוד להרשמה . עם בא לכם אפשר להוסיף דמות או שתיים של אנשים רעים אבל זה לא הכרחי .
מקווה שתרשמו וסורי על הטרחה .


תגובות (10)

טוב…נראה לי שהבנתי פחות או יותר..
שם: איימי ג׳קסון
גיל: 15 וחצי.
אופי: שטותניקית, חסרת ריכוז, בלאגניסטית, אופטימית.
שער שחור ארוך וחלק שצבוע בקצוות בצבע ורוד וסגול.
עבר: אבא שלה נרצח מול עיניה על ידי כישוף אפל.
כח יחודי: לנוע מהר, לראות את העתיד.
אוהבת: סיפורים עצובים ורומנטיים.
לא אוהבת: להיות לבד.
מידע נוסף: אמא שלה זה הבן אדם הכי קשור אליה.
תפקיד: ילדה בבית היתומים.
אהבה: שיהיה מישו….
נראה לי שזהו..
אם משו לא מובן, או שלא עשיתי נכון, או ששכחתי לרשום משהו, אני פה:)
תתחילי כבר!

05/12/2013 15:33

תקשיבי אני ממש רוצה לתת לך דמות של ילד בן 17 מבית היתומים, אבל אני לא יכולה לכתוב עכשיו, את יכולה לשמור לי דמות עד מחר בצהריים/ערב?

05/12/2013 19:33

שם: דילן ווקי
גיל: 17
מראה: שיער שטני/חום בהיר קצר, עיניים ירוקות ממזריות, תווי פנים נאים למדי, כתפיים רחבות וגוף טוב.
אופי: ציני, זועף, יש לו פטיל קצר, יורד הרבה על עצמו והחברים שלו, חסר טקט, ממעיט בערך עצמו תמיד, הוא לא מראה את זה לאף אחד אהל יש בו גם צד מאוד חם וטוב-לב, מעדיף לקפוץ מהצוק הקרוב מאשר להודות שיש לו רגשות או שהוא צריך את עזרתו של מישהו,.למרות ששפע הביטחון העצמי שלו מסתיר את זה לפעמים, יש לו הערכה עצמית נמוכה מאוד. הוא לעולם לא יעמוד בשקט ויראה מישהו סובל, אבל בדרך כלל יסווה את העזרה שלו, נגיד שהוא יגרום למי שמציק לילד להפסיק, אבל כאילו ירצה ממנו משהו אחר. הוא לא נותן לאף אחד לראות את הרגשות שלו או את העובדה שבעצם, יש לו לב די טוב.
עבר: הוא בקושי זוכר את אבא שלו, והוא עדיין לא יודע מה קרה לאבא שלו ולמה הוא נעלם שדילן היה צעיר כל כך (את מוזמנת להתאים את זה לעלילה) אמא שלו לא בדיוק הייתה אדם חם ואוהב, היא הייתה קשוחה מאוד איתו בטענה שזה 'בונה אופי' וחלק ניכר מילדותו בילה בלהיות נעול בעליית הגג, אבל הוא עדיין אהב את אמא שלו מאוד. שהוא היה בן עשר היא שלחה אותו לנקות את עליית הגג ואמרה לו לא לחזור עד שהוא מסיים, אחרי כמה שעות הוא סיים וירד למטה, אז הוא שמע שני קולות משוחחים, אחד היה קולה של אמו, והשני של אישה מבוגרת שלא הכיר. הן התווכחו אבל שמרו על טון שקט, לקח לו כמה דקות של ציטוט להבין שהאישה השנייה רוצה לקחת אותו, ורק כמה שנים אחרי זה הוא הבין שהיא הייתה משרותי הרווחה. בכל מקרה, אחרי בערך עשר דקות אמא שלו תפסה אותו מצמיד את נאוזן שלו לדלת שמשרד שלה, והוא מיד התחיל לבכות להגיד כמה הוא מצטער ולהתחנן שלא תנעל אותו בעליית הגג עוד הפעם. אז הוא לא הבין ששיטת החינוך של אמא שלו לא מתקבלת על הדעת, והאישה שמעה את זה ולקחה אותו לבית היתומים. (את מוזמנת לשנות אם זה מסתבך עם העלילה)
כוח: אש בכל צורותיה, (הוא גילה את הכוח רק אחרי שהרחיקו אותו מאמא שלו)
אוהב: שקט, ריח של אורנים, גשם, ועשן.
שונא: אנשים שנטפלים לחלשים מהם, שמציקים לו, שמכריחים אותו לדבר על אמא שלו, שמרחמים עליו, את עצמו.
מידע נוסף: הוא לא מגדיר את עצמו כבן אדם טוב, פשוט לא.
תפקיד: ילד בבית היתומים
רומנטיקה: אולי שמישהי רגישה כזו תתאהב בו ובפעמים הראשונות הוא יהיה מגעיל אליה, אבל אז שיקרה משהו טוב ביניהם שמישהו יציק לה… טוב אני מכתיבה לך פה פרקים כבר…
שוב, את מוזמנת לשנות הכל חוץ מאת האופי.

05/12/2013 20:17

בסוף הצלחתי לרשום לך ( -:

05/12/2013 20:19

שם:מיקה סטון
גיל:16
מראה:שיער חום בהיר,גבוהה,עיניים ירוקות גדולות,ועוד קצת שזוף.
כח מיוחד:היא רואה כיצד בן אדם מרגיש ויכולה לקרוא מחשבות.
עבר: אבא שלה עבר בתור איש מאפיה וכאשר לא החזיר את כספו לאנשיו נרצח אימה שלה היתפקרה מיזה וקיבלה דום לב.
אוהבת: לריב,לעצבן אנשים,צמידים
לא אוהבת: את הטבחית…
אהבה:אין לי בעיה
תפקיד:פליז שתהיה בבית יתומים
דברים נוספים:עם איזשהו יצור קטן וחמוד יבוא אליה היא תיתעצבן

05/12/2013 22:17

*אבא *אמא *היתפרקה תיקנתי את המילים >

05/12/2013 22:19

התפרקה

05/12/2013 22:57

שם: אמילי קרוד
גיל: 17
מראה: שיער חום ארוך וחלק, עיניים ירוקות-כחולות, גוף קטן מאוד, היא לא נמוכה או רזה בצורה חריגה, פשוט קטנה.
אופי: רגישה, עדינה, חביבה, טובה, לפעמים קצת פחדנית, יכולה לעשות רושם ילדותי מאוד למרות שיש לה נפש בוגרת, אוהבת חברה, חמודה, יש לה כזה אופי שאי אפשר לא לאהוב, אבל היא שונאת שאומרים שהיא קטנה ועדינה.
עבר: היא גדלה עם שני ההורים שלה, ואהבה אותם מאוד, שהיא הייתה בת עשר אבא שלה לקח אותן לטיול בעיר הגדולה, ובלי לשים לב הם הגיעו לאזור הפחות נחמד שלה, לפני שהם הבינו מה קורה מישהו כבר ניסה לשדוד אותם באיומי אקדח, אבא שלה ניסה להתנגד והשודד ירה בו בחזה, זו הייתה הפכם הראשונה שהיא גילתה את הכוח שלה, היא שלחה סילון מים שהעיף את השודד חמישה מטרים אחורה, האקדח של השודד פלט כדור שפגע והרג את אמא שלה. אחרי זה לקח אותה ידיד של המשפחה במשך חודש-חודשיים עד שלקחו אותה לבית ניתומים, היא עדיין מדברת איתו במכתבים מידי פעם.
כוח: מים (מנוגדת בכוונה לדילן)
אוהבת: שמש, ים, חברה, דברים רכים,
שונאת: פחות או יותר כלום,
מידע נוסף: אולי יהיה לה כמה חברות טוהות?
תפקיד: ילדה מבית היתומים
רומנטיקה: די התכוונתי שהיא תהיה עם דילן, אבל את יכולה לעשות מה שאת רוצה זה הסיפור שלך.

05/12/2013 23:47

שם:אמילי (לא יודעת את השם מישפחה שלה)
גיל:14
עבר: כשהיא נולדה היא הייתה עם עינים סגולות ועור חיוור, ההורים שלה פחדו אותה וחיפשו לה מאמץ אך אף אחד לא רצה לאמץ אותה, הם שמו אותה בדלת של הבית של הכומר של העיר שלה והוא לא הסכים גם כן לאמץ אותה שום שהוא חשב שהיא פולטת אנרגיה שלילית ותשפיע על הילדים שבכנסיה לרעה ומשם היא היתגלגה לעוד ועוד מקומות שלא רצו לאמץ אותה עד גיל 4 שאז היא עברה לגור ברחוב. היא הייתה ברחוב עד גיל 8 שאז גילו שהיא גנבה אוכל והועברה לפנימיה לעברינים ושם היא הייתה מנודה, בגיל 10 היא ברחה מהפנימיה וחזרה לרחוב, הטבחית של בית היתומים מצאה אותה בגיל 12 ומאז היא בבית היתומים.
אופי: אמיצה ולפעמים עם רעל בעינים, חזקה מאוד, יש לה נפש בוגרת לעומת גילה והעבר הקשה שלה מאוד השפיעה על האופי שלה.
כוח יחודי: שולטת בדברים בעזרת כוח המחשבה
אוהבת: חושך, חברה אמיתית וכ"ו
שונאת: פאקצות, בנים וכ"ו
מידע נוסף: היא מתרחקת מבנים
תפקיד:ילדה מבית היתומים
רומנטיקה: יום אחד היא החליטה לא ליברוח יותר מבנים ואז היא פוגשת מישהו ולאט הם מתאהבים

06/12/2013 10:37

מראה: רזה, חיוורץ, עינים סגולות ושיער שחור

06/12/2013 10:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך