זאת עם המשקפיים P:
איך יצא ???
עם יש לכם שאלות , בקשות , טענות , מענות . אתם מוזמנים לכתוב בתגובה אני אשמח לשמועה ^_^

Rainbow hopes- פרק 2 ^_^

איך יצא ???
עם יש לכם שאלות , בקשות , טענות , מענות . אתם מוזמנים לכתוב בתגובה אני אשמח לשמועה ^_^

~דילן ווקי ~

הבוקר חדר האוכל של בית היתומים היה רועש במיוחד וזה גרם לוורדיי הצוואר של דילן לבלוט .
הוא באמת אהב את חבריו בבית היתומים , בכל זאת הם היו המשפחה היחידה שלו , אבל לפעמים הרעש שהם הפיקו היה בלתי נסבל .
"דילן תעביר את המלח " צעק מייקל בפעם השלישית . "אחי מה קרה לך ?" הוא שאל אחרי שדילן נתן לו את המילחייה .
"אני … קצת עייף היום זה הכל " זה לא היה לגמרי שקר , אתמול דילן נפגש עם הפסיכולוגית של בית היתומים . היא הייתה אישה חביבה ויפה מאוד בעלת עיניי שקד חומות ,פנים חלקות ובהירות ושיער ארוך חלק ושחור . בפגישה הפסיכולוגית ביקשה מדילן לספר לה לה הרגשות שלו בקשר למעבר , כלומר זה נכון שהוא היה בבית היתומים כבר שלוש שנים אבל יחסית לכל השער הוא נקרא חדש .
דילן רק אמר שיש לו תחושה משונה . במהלך כל הפגישה הפסיכולוגית שעלה עד ועד שאלות ודילן פשוט ענה בקצרה . כשהוא יצא מהפגישה התחושה המוזרה עדיין אחזה בו וגם כשהוא נכנס למיטתו . התחושה המוזרה לא הניחה לו לישון ולכן הוא היה עייף כל כך .
"אתה צריך חברה אחי " אמר מייקל והחזיר את דילן אל ההווה .
"ברור שאני צריך " אמר דילן בציניות . הוא חטף את המליחחה מידיו של מייקל והחל לפזר מלח על החביתה שבצלחתו .
"אני רציני לגמרי חברה יכולה לפקס אותה " אמר מייקל ולקח ביס גדול מידי מהפנקיקים שלו .
"ואתה צריך ללמוד לאכול בפה סגור אבל אתה לא רואה אותי מתלונן " השיב דילן באותה ציניות .
"על איזו חברה מדובר ?" שאל אדם שהתיישב פתאום מול דילן .
"אמ … קטין תתעסק העניינים שלך " אמר דילן .
"נכון שדילן צריך חברה ?" שאל מייקל שהתעלם מידלן לחלוטין .
"יש בזה משהו חברה תהפוך אותך לבנאדם במקום היצור שאתה " דילן העיף על אדם חתיכת לחם וקטע את דבריו רק לרגע . "אולי היא תלמד אותך לנקות אחריך במקלחת " הוא המשיך בחיוך רחב .
"יודעים מה יש לי רעיון יותר טוב אותי שניכם תעזבו אותי או את המחסור שלי בחברה ותתנו לי לגמור את החביתה שלי כי בעד כמה …" אדיסון נכנסה לחדר בסערה .
"קדימה אני לא מאמינה שאתם עדיין כן מהר שתי שורות ליד הדעת עכשיו " לפעמים היא נשמעה ממש כמו סמלת בצבא , חשב דילן בליבו .
"אמרתי לכם " אמר דילן שתי חבריו בזמן שכל הנערים נעמדו בשתי שורות ישרות מול דלת האחוזה, כשכל אחד נושא תיק בית ספר .
"עכשיו לכו ישר לבית הספר ושאני לא ישמע שמשהו ממכם הבריז " אמרה אדיסון .
דילן יצא עם שאר הנערים דרך הדלת על הרחוב אבל התחושה המוזרה עדיין אחזה בו , לא מרפה לרגע .


תגובות (8)

בקשה: המשך!

07/12/2013 01:41

בקשה: את יכולה להישתמש בדמות שכבתי לך ברשמה?
ועוד בקשה: המשךךךךך

07/12/2013 01:54

עם כבר אני יוסיף עד דמות לילדים של הבית יתומים אז היא צריכה להיות בגיל 17 או 18 אבל אולי אני יוסיף אותה בתור ילדה מהבצפר או משהו אבל תודה בכל מקרה ^^

07/12/2013 01:57

את יכולה לשנות את הגיל

07/12/2013 01:59

אני ישתדל להוסיף אותה אבל אני לא מבטיחה :)

07/12/2013 02:05

תמשיכי!

07/12/2013 04:54

תמשיכיי

07/12/2013 08:58

בקשה: תמשיכי! ודרך אגב, למה נטשת את 'פשוט'? ברוק וקופר אדירים!

07/12/2013 22:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך