חיה בספר ^_^ (משתמש חדש )
טוב אנשים אני משקיעה אז בבקשה תגיבו בבקשה תגיבו את דעתכם :)

She wolf פרק 6 ^_^ (בבקשה תגיבו )

טוב אנשים אני משקיעה אז בבקשה תגיבו בבקשה תגיבו את דעתכם :)

אנה לקחה נשימה עמוקה והתחילה להגיד .
"טוב אז ברוכה הבאה לטירה הקרה בית הספר היחיד בעולם לאנשי זאב " אוקי לא ידעתי ממש איך להגיב אז חייכתי בעידוד וכיוותי שהיא תמשיך .
"אנחנו לומדים פה איך להשתלב בעולם של בני האדם הרגילים ,כדי … שלא נעשה …יותר מידי בעיות" היא נראתה מהוססת ושמתי לב שעד כמה ילדים מתיישבים על השולחנות לידינו ומקשיבים לשיחה .
"אנחנו נשארים כאן עד סוף התיכון למרות שהעניינים כאן לא ממש דומים לתיכון רגיל " היא המשיכה.
"מה זאת אומרת … כלומר ראיתי שפה אף אחד לא מבריז " אמרתי והשתדלתי לשמור על נימה קלילה .
"זה נכון בגלל שפה את בוחרת לאיזה שיעורים את רוצה להיכנס קצת כמו מה שקורה באוניברסיטה חוץ מהשיעור הזה כל השיעורים שלך הם רשות " אמר נער בעל שיער בלונדיני ופרוע שנראה קצת יותר מידי חיוור .
"היי ג'ייס זה התפקיד שלי להסביר לה מה קורה פה " התערבה אנה וג'ייס קרץ לה היא החזרה בחיוך.
"איזה שיעורים לומדים כאן ?" שאלתי מתעלמת מהסיטואציה המביכה שראיתי .
"יש ציד ,נביחה ,וכמובן השיעור האהוב על כולנו איך לאכול ארנב שלם בלי ללכלך יותר מידי את הפה" אמר הנער שהושיט לי את העט קודם .פשוט הבטתי בו מזועזעת .
"הוא סתם צוחק " אמרה נערה בעלת עיניים ירוקות ושיער חום בהיר " נכון אייריס ?" היא שאלה ושבריר של איום נגלה בקולה .
"ברור שכן אשלי " הוא חייך חיוך רחב ולאחר רגע היא השיבה לו בחיוך .
"אוקיי אז עם אלה לא הדברים שלומדים כאן אז.. מה כן ?" שאלתי .
בית הספר משקיעה באומנות מכל סוגיה וספורט .זה אומר שאת יכולה לילמוד אומנות ,תאטרון וכדורסל עם זה עושה לך טוב " אמר ג'ייס וחייך הפעם עלי .ראיתי שאנה מעבירה את מבטה ממנו אלי. זה גרם לי להסמיק מעט .
"בכל מקרה השיעור שלי נגמר והשיעור הבאה שלי העד שעה רוצה לבוא איתי לחדר ?" שאלה אנה.
"כשאני חושבת על זה לא אמרו לי באיזה חדר אני " אמרתי מהורהרת .
"באמת ? מי הראה לך את הכיתה " שאלה אשלי . נזכרתי שהנרי עזב מיד אחרי שפתחתי את הדלת כך שאיש חוץ מהמורה אריאל לא ראה אותו .
"אמ.. זאב מחפש הוא אומר שקוראים לו הנרי …. הוא ממש מעצבן " הופסתי במלמול מעוצבן שנזכרתי בצורה שבה הוא קרא לי נסיכה .
"הנרי מה … הוא ממש חתיך " אשלי צחקקה .אבל לשאר החבורה הייתה הבעה משונה על הפנים .
"מה קרה ? למה אתם נראים מוזר ?" שאלתי .
ג'ייס היה הראשון שהתאושש ." זה … שום דבר את לא הולכת לחדר עם אנה ?" הוא כל כך התחמק ממני וזה התחיל לעצבן אותי .
"בסדר אנה תובילי " אמרתי בעצבים והתחלתי לצאת מהכיתה .
"יולי חכי " ג'ייס אחז בידי ומנע ממני להמשיך להתקדם . "רוצה להפגש איתי בעד כמה שעות אחרי שיום הלימודים יגמר ?" הבטתי באנה היא שלחה לעברי חיוך מעודד .
"בסדר " חייכתי ויצאתי מהכיתה . אחרי ששמעתי את הדלת נסגרת ואת צעדיה גלשתי על הכיר למצב ישיבה .


תגובות (2)

מושלם

01/10/2013 14:12

מ
ו
ש
ל
ם

חולה על אנשי זאב ^^

02/10/2013 07:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך