SkyWarrior
לתחרות סיפורים, בהצלחה לאחרים :)

world (פנטזיה- לתחרות סיפורים של royayalon)

SkyWarrior 22/04/2014 872 צפיות 14 תגובות
לתחרות סיפורים, בהצלחה לאחרים :)

כידוע בכדור הארץ יש הרבה שכבות ובאמצע יש את הליבה…אבל תהיתם פעם מה יש בתוך הליבה? רק ליבה? אתם בטוחים?
בתוך הליבה נימצאת ילדה שאוחזת בכדור, היא רדומה מתחילת קיום העולם, משתמשת בשמיים כהעיניים שלה והאדמה זה הגוף שלה, כשהיא כעוסה יכול לקרות אסון. כשהיא שמחה הכל זורח בה. איך היא נמצאית בתוך הליבה?
יום אחד היא מצאה את עצמה מטיילת במערכת השמש, גופה היה לבן וזורח ושיערה הלבן היה שופע וארוך. היו שם כבר כמה כוכבים שהיסתובבו מסביב לשמש.
"מי את?" שאלה השמש בקול נעים ועדין.
"קוראים לי וורלד" היא ענתה בקול עדין וביישני. "ואת שמש, נכון?" היא המשיכה לשאול בסקרנות.
"כן" השמש ענתה.
"ומה הכוכבים האלה עושים?" שאלה וורלד והצביעה על הכוכבים שנעו במעגלים.
"הם מקיפים אותי. וכל פעם שהם לידי אני מסוגלת לחממם אותם ונותנת להם בנוסף אור" ענתה לה שמש. הם בדיוק כמוך…רק שהם ייצרו עולם שיתקיימו בו חיים אחרים, אבל לצערי הם לא יכלו לספק אותם בסוף."
"גם אני יכולה לייצר מקום כזה?" שאלה וורלד.
"כן" ענתה לה השמש. וורלד חייכה ורצה אל המקום ששהתה בו.
"ירח!" היא התקרבה לנער שגם היה ניראה כמוה, כולו לבן. "אני הייתי אצל שמש! היא סיפרה לי שאני יכולה לייצר עולם שיוכלו להתקיים בו חיים!" היא אמרה בשימחה.
"וורלד, זה משימה קשה, את לא יודעת איזה חיים יוכלו להתקיים עלייך" אמר לה ירח, בכל זאת הם היו חברים טובים והוא כל הזמן דאג לה.
"אני רוצה לנסות!" היא אמרה וחייכה את חיוכה הגדול.
מאותו יום וורלד ביקרה כל הזמן את שמש והם דיברו ביניהם. וירח בא איתה כי הוא דאג לה וניסה לשכנע אותה לא לעשות את זה. וורלד התחילה להיתחבב על שמש והיא הייתה תמיד שמחה לראות אותה שוב פעם.
"וורלד" קראה פעם שמש בשמה. "אני רוצה שתהפכי חלק מהמערכת שלי…את יכולה?" היא שאלה אותה.
"כן!" קראה וורלד בהתלהבות וירח הסתכל עליה בדאגה.
בידיה של וורלד הופיע כדור לבן ונוצץ.
"מסביבו תצורי את העולם שלך, ואת תהיי הלב שלו…" הסבירה שמש.
"ירח תראה!" היא השוויצה עם הכדור מולו והוא סובב את ראשו הצידה. "אתה לא שמח בשבילי?" היא שאלה בעצב.
"עכשיו פשוט לא נוכל לבלות יותר ביחד" הוא אמר בעצב והלך משם. וורלד נישארה במקומה והיסתכלה על הכדור שלה…"אבל ירח! אני רוצה להמשיך לבלות איתך!" היא קראה אליו אבל הוא המשיך ללכת.
היא הלכה בעצב למקום שהשמש נתנה לה במערכת שלה והביטה בכדור.
"את צריכה להיכנס לתרדמת ולהיתחבר יחד עם הכדור" אמרה השמש.
"אני יכולה להתחיל מחר?" היא שאלה בעצב.
"כן" אמרה השמש והחמימות עוד פעם נישמעה בקולה.
יום שלם עבר והיא הייתה מחובקת עם הכדור ובכתה איתו.
"היי" קול מוכר נישמע וכשהיא הרימה את מבטה היא ראתה אותו.
"ירח!" היא קמה וראתה שגם אצלו היה כדור.
"אני החלטתי שאני אשגיח עלייך כשתיצרי את העולם, אני אהיה כל הזמן מעלייך" הוא חייך אליה. "את באמת חשבת שככה אני אשאיר אותך לבד?" הוא שאל וציחקק.
"נתחיל?" שאלה השמש. הם החזיקו ידיים והינהנו, אז ידיהם הופרדו וירח עלה למעלה.
הם הסתכלו אחד על השני וחייכו, שניהם ניכנסו בתרדמת…
הזמן עבר ושניי כוכבים נוספים נוספו בשמיים, ירח סובב סביב וורלד והיא הסתובבה יחד איתו וביחד היסתובבו סביב השמש. והשמש חייכה והיסתכלה עליהם והייתה גאה בהם, בזכות שנייהם נוצרו חיים על כדור הארץ.


תגובות (14)

מגניב ממש
בהצלחה בתחרות:-)

22/04/2014 16:42

    תודה, בהצלחה גם לך ^.^

    22/04/2014 16:47

זה כזה חמוד! ^…^
הרעיון ממש יפה ויצרתי, והכתיבה שלך ממש טובה, אהבתי מאוד!

22/04/2014 16:47

    תודה, שמחה שאהבת D:

    22/04/2014 16:48

סיפור פשוט נפלא ומפונטז לגמרי על כדור הארץ. אהבתי את השילוב של הרגשות של הכוכבים בסיפור. פשוט סיפור שמעלה חיוך על הפנים. בהצלחה בהמשך התחרות!

22/04/2014 17:10

הרעיון ממש יפה! בהצלחה:-)

22/04/2014 17:24

תודה, שמחה שאהבת :)

22/04/2014 17:32

ממש יפה ,מצחיק קצת בהצלחה בתחרות

25/04/2014 17:41

חחח תודה :)

25/04/2014 19:34

מקורי ומדהים, כל הכבוד!!!

25/04/2014 19:50

אהבתי :) כל הכבוד לך!

26/04/2014 19:37

תודה D:

26/04/2014 20:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך