Lucky
חוששני שנוגדי הדיכאון שלי הפסיקו לעבוד

היחיד

Lucky 12/07/2021 248 צפיות 4 תגובות
חוששני שנוגדי הדיכאון שלי הפסיקו לעבוד

בתוך ארון מלא שלדים
המת היחיד הוא אני
ובין כל המקררים
הקר היחיד הוא אני
ובין כל הזרוקים בים
היחיד שטובע הוא אני


תגובות (4)

היי מה קורה? הקטע שלך מעורר מחשבות. אחרי שקראתי את הקטע פעמיים-שלוש (ארבע) אני עדיין לא בטוח שהבנתי עד הסוף אבל מה שאני כן מבין שזה כתוב טוב.
נ.ב. אני ממליץ לך להיכנס להודעה של הכותבת sapir13 "די לגנבות", אני לא יודע אם את מודעת לעובדה שגונבים סיפורים מהאתר שלנו אבל שמה תקבלי את כל התשובות לבעיה הזו.
הכתיבה שלך טובה והייתי רוצה לדעת עוד מהקטע הקצרצר הזה בפעם הבאה…

13/07/2021 15:02

    קשה לי להסביר מה אני מרגיש, לכן אני כותב שירים, שגם אותן קשה לי להסביר במילים. הדבר הנכון היחיד שאני יכול להגיד על השיר, שמדובר בדיכאון ומצב נפשי מאוד רעוע, וככה זה מרגיש בעצם.
    ותודה רבה, לא הייתי מודע, אעביר למשתמשים אחרים שאני מכיר באתר!

    13/07/2021 16:04

לאקי, שלום.

אהבתי את השיר, הביטוי שלך לתחושות שלך, למרות שעצוב לי שאלה התחושות שלך. אני מרגיש שאני חוזר על זה כמו מנטרה, אולי אני עושה את זה כבר יותר בשבילי, אבל אני תמיד שמח לראות פרסום שלך, כי זה אומר לי שאתה עדיין נחוש להאבק למען עצמך.

אני הבנתי מהשיר שלתחושתך, האנשים האחרים שמתמודדים עם קשיים דומים לשלך או אחרים, מוצאים בסוף את הדרך להתמודד ואתה מתקשה. אני מניח שהתוספת בצד מחזקת את התחושה.

אני לא יודע איך לעזור לך לשפר את ההרגשה (לא שכחתי את עניין הספר "המוות והפינגווין" ששתפת אותי. אני עדיין חושב איך להשתמש בזה)
אבל אני כן יודע שדקה אחת ביום, שהמחשבות בה גורמות לך להרגיש קצת יותר טוב, היא דקה פחות ביום, שהמחשבות מעיקות עליך. אז אני מקווה שהדקה שתקרא את התגובה שלי, תהיה דקה כזאת.

13/07/2021 16:41

מהמם

13/07/2021 17:42
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך