lizza.nort
שיר ראשון שנראה לי שלא יצא זוועה מוחלטת. וכן, כתבתי על פאנדומים. יודעים למה? כי זה נושא שחשוב לי. בטח חלק מהפנדומים אתם לא מכירים, אבל זה לא נורא. הערות\ת"ב? ד"א, תודה לרועי על המדריך לכתיבת שיר שלו.

פאנדומים!

lizza.nort 12/05/2014 1793 צפיות 35 תגובות
שיר ראשון שנראה לי שלא יצא זוועה מוחלטת. וכן, כתבתי על פאנדומים. יודעים למה? כי זה נושא שחשוב לי. בטח חלק מהפנדומים אתם לא מכירים, אבל זה לא נורא. הערות\ת"ב? ד"א, תודה לרועי על המדריך לכתיבת שיר שלו.

הימים עוברים, פאנדומים מתדרדרים
לאן כך נגיע, האם אתם יודעים?
תפסיקו עם מילים, תתחילו מעשים
גם על הסדרות וגם על זמרים.

למראה סטיבן מופט
שרלוק והדוקטור בוכים
קופצים מבניינים
או לחלל נעלמים

וסופרנטורל כבר מוכן
אורב בפינות חשוכות
לכל משפט יביא הוא
לפחות מליון תמונות.

את הומסטאק מנדים
על מגנה צוחקים
חניבעל שוכחים
סקינז לא קיימים

וואן דיירקשן לומדים
מהפאנדומים הלא נכונים
מי שלא שיפר לארי
לא יבין בכלל מה באלי

ווקלוייד רבים,
הם לא נגמרים
מיילי סיירוס על סמים
בליברים חותכים

הפאנדום הוא משפחה
תומכת וחמה
שאמורה לקבל אותך
בדיוק כמו שאתה

אז בואו, פנדומים שונים
צאו מכל החורים
בהם אתם מתחבאים
כבר במשך שנים.

נצא ונפגוש
את אותה המשפחה
שקיבלה אותנו בצורה כה חמה
ונראה אחד לשני מה היא אהבה.


תגובות (35)

אותי אפשר לשייך להמון פאנדומים אבל כל הפאנדומים האלו ביחד נקראים הבאנדום (bandom).
לדעתי זה הפאנדום שאני שייכת אליו, שם יש לי הרבה חברים, כל הפריקים והoutcasts, שם באמת מקבלים אנשים כמו שהם, תומכים אחד בשני, כי הרבה מהנערים והילדים שם יודעים מה זה להרגיש דחוי, שלא מקבלים אותם בגלל שהם שונים, בבאנדום כולנו שונים ביחד, יש שם המון סוגים של אנשים עם תחומי עניין משותפים, אנחנ באמת מבינים אחד את השני, יש לי חברות וחברים קרובים שהם איתי בקשר קרוב שגרים בארצות הברית, באנגליה, בגרמניה ובעוד מקומות.
אני לא חושבת שההכללה הזו נכונה, אני חושבת שזה לא נכון להגיד שכל הפאנדומים
נותנים לאנשים מסר שלחתוך ורידים זה חלק מדרך החיים הנורמלית של בן אדם ושכל הפאנדומים הרוסים, זה לא נכון, הבאנדום קיים כבר המון זמן והוא מקבל את כולם, כל מי שירצה להיכמס יכנס בלי שום סלקציה, בעניין הטעם במוסיקה, כולנו שומעים סגנונות מגוונים מאוד אבל שהשומע הממוצע יקרא לכולם screamo…

13/05/2014 00:34

האמת שאת צודקת.
בנות בנים וכל השאר.. אם אני אוהבת את כאסי ומיילי ואם אתם אוהבים את ג׳סטין טימברלייק. אם אני אוהבת את וואן די ולא אוהבת את ג׳סטין.
אנחנו אמורים להיות בריב?
אז כמו שאת אמרת, בואו נצא ונאהב כמו פעם. בלי ריבים וחארטות
(אני אוהבת את כאסי, את מי אתם?)

13/05/2014 00:55

    גם אני כאסית!!

    13/05/2014 13:03

    אני אוהבת את ג'סטין טימברלייק ♥
    אבל אני לא יורדת על אף אחד :)

    13/05/2014 15:29

בשביל מה צריך בכלל פאנדומים? זה כלכך דבילי להעריץ בן אדם בצורה אובססית ולריב עם כל מי שלא מסכים איתך…
זה יוצר צבא של הערצה עיוורת.

13/05/2014 01:01

    פאנדומים זה ממש לא רק הערצת בנאדם.. ופאנדומים זה ממש לא מה שאת מתארת…

    13/05/2014 16:33

חלילה וחס.. אני לא מעריצה באובססיביות, אני פשוט אוהבת את התכנית ולשמוע מידי פעם את השירים.
פאדום זו קבוצה של אנשים שאוהבים אותם דברים.
אלו הבנות האלו שהופכות את האהבה שלהן לאובססיה.

13/05/2014 01:07

ואת צודקת. הפאנדומים התדרדרו ברמות מטורפות עד כדי ריב בין שתי בנות מפאנדום שונה (דיירקשניות ובליבריות) בתוכנית של שחר חסון.

13/05/2014 13:04

    למה להכליל את כל הפאנדום של הבליבריות? לא כולנו רבות כל היום.

    13/05/2014 15:18

    תקשיבי, גם לא כל הדיירקשניות הורסות נעליים בשווי 800 שקל בשביל להשיג פוסטר של וואן די, מקללות וצורחות.
    אבל הרוב ככה, אז מכלילים.
    היא מנסה להעביר כאן פואנטה מסוימת, היא לא מכלילה בשביל להעליב.

    13/05/2014 15:22

למזלי הקשר היחיד שלי עם מפורסמים זה השירים שלהם והשם שלהם, ואם הם שחקנים איך הם נראים.
רמת הידע שלי לוקה בחסר, כך שאני בעד לא להעריץ אף אדם רק בגלל שהוא שר יפב ונראה טוב.

13/05/2014 13:10

הומסטאק הומסטאק!

13/05/2014 13:16

    ורק התגובה הזאת:
    בלי התייחסות לשיר עצמו. בלי להייחסות למסר.
    הומוסאק!!!
    כי אני אומרת הומוסאק =.=
    התגובה הזאת עשתה לי את היום XD
    ועכשיו, סופרנטורל עם גיף קשור לגמרי!
    פאק, זה לא טאמבלר כאן.

    13/05/2014 13:34

    הומוסאק XDDDDDDDDDDD
    אוו מאפינס XDD

    13/05/2014 14:34

לא כל הבליברים חותכים! זאת הכללה לא הוגנת, ואלה שכן חותכים זה בגלל בריונות וכו', לא בגלל שהם בליברים. הם בליברים בגלל שהם מרגישים תמיכה בפאנדום. לא הכל רע אצל הבליברים- אתם בוחרים לראות את מה שרע.

13/05/2014 15:20

    לא אמרתי שכל הבליברים חותכים, אבל באמת שהרבה ועל דברים מאוד מטופשים [לרוב]
    אני בחיים לא אגיד שקבוצה מסויימת עושה משהו כזה רק כי X. זה אותו דבר כמו להיות גזענות.

    13/05/2014 15:23

    איך את יודעת למה הם חותכים? שאלת כל אחד ואחד מהם? לא! את גם לא יודעת שבערך 80 אחוז מהבליבריות סובלות מביריונות ושכל הפאנדום תומך בבנות האלה. אני, אישית מכירה ילדה שעברה ביריונות והכו אותה בבית הספר שלה והיא בליברית, ועוד ילדה שניסתה להתאבד בגלל ביריונות והיא בליברית. אל תשפטו בן אדם לפני שאדם מכירים אותו ויודעים מה הוא עבר, ותגידו שהסיבות שהוא חותך מטופשות רק כי הוא בליבר.

    13/05/2014 15:30

אתם יודעים, ההכללות כאן זה לא בשביל להעליב. אני אתפלא אם זה אפילו הרוב בפאנדומים האלה. אבל יש צדדים מאוד קיצוניים, וזה מה שמוכר היום בחברה. לאנשים שלא מבינים את תופעת הפאנדומים, ככה זה נראה.

13/05/2014 15:27

    אנשים לא חותכים בגלל שהם בליברים. הם בליברים כי הם מתחברים למוזיקה/ לג'סטין.

    13/05/2014 15:32

הפרוייקט!
אוקיי דבר ראשון כל הכבוד רואים שהשתמשת במדריך אבל יש לי הערה בנוגע לחרוזים. הם יפים אבל עדיין אין בהם גיוון. מה שראיתי הוא שיש בתים מסודרים ושורות אחידות, לא חייב להיות בתים מסודרים ושורות מסודרות, אבל ככה זה נראה כמו שיר שמדבר על משהו רציני ובעצם מדבר על דבר לא כל כך רציני בעיניי, זה יפה.
מקווה שתשתפרי בהמשך,
ממני, מנהל הפרוייקט.
נ.ב.: גווני בחרוזים. תסתכלי שוב על המדריך.

13/05/2014 15:35

    תודה~
    אתה יודע, ניסיון ראשון, משתפרים עם הזמן. אני שמחה שהגבת.

    13/05/2014 15:38

    לא זה היה מאוד יפה זה רק בשביל לעזור ואני בטוח שתשתפרי עם הזמן. לא לשכוח: גיוון בחרוזים!

    13/05/2014 15:39

    האמת שכתבתי עוד שיר, הוא שמור לי בטיוטות. לא יצא מי יודע מה, אבל נראה לי סביר מספיק. לדעתך כדאי להעלות?

    13/05/2014 15:43

    תמיד להעלות. לא לשמור. זה ישפר אותך כי אחרים גם יבקרו אותך. ממליץ מאוד להעלות!

    13/05/2014 15:48

תראי, אני לא אמרתי שכולם חותכים! ולא אמרתי שכולם חותכים מסיבות מטופשות. לא פרסמתי כדי לריב אלא כדי לומר את דעתי ולנסות לכתוב שיר.
אני אומרת שנגיד, כשאמרו שביבר נכנס לכלא אז היו הרבה כאלה שאמרו שהם יחתכו ויתאבדו בגלל זה. כשהייתה השמועה הזאת שיש לו סרטן פתאוןם בנות התחילו לגלח את הראש. באמת, אני לא מנסה לפגוע. בבקשה אל תריבי איתי, אני שונאת ריבים.

13/05/2014 15:37

    אני לא רבה. אי אפשר לדבר בלי שזה ייקרא ריב?
    אני לא שמעתי על מישהו שאמר שהוא יחתוך רק כי ג'סטין נכנס לכלא. אולי בגלל שהם דואגים שלא יהיה מי שיתמוך בהם לפעמים. והשמועה שהייתה שהוא חולה בסרטן הייתה שקרית, היא הופצה כי פורסמה תמונה שלו מגיל צעיר עם ראש מגולח וחשבו שהיה או שיש לו סרטן, כשבעצם הוא גילח את הראש שלו בשביל להזדהות עם ילד חולה סרטן מהכיתה שלו. בגלל השמועה הזאת בנות רצו "להזדהות" איתו כי הוא "חולה סרטן". אני לא חושבת שזה היה מעשה חכם לעשות או מועיל, אבל עכשיו הן חיות עם ראש מגולח בלי כל סיבה.

    13/05/2014 15:44

    יואו. USER, את ראית אותה אומרת משהו שכולם חותכים? לא! אז תעשי טובה ואל תאשימי את ליזטה מאפינס!

    13/05/2014 15:49

    זה מרגיש כאילו את רבה. מצטערת.
    וכן היו כאלה. והיו עוד הרבה מקרים משונים. ואני יודעת שהוא לא היה חולה סרטן והכל. אני רק אומרת שהצד שהציבור רואה זה לא מה שהפנדומים הם. זה מה שהצדדים הקיצוניים מראים. זה למה כולם צוחקים על זה. ויש גם הרבה מלחמות בתוך הפאנדומים ובינהם [אני מניחה שזה פחות קורה בפנדום של זמר אחד, אבהל קחי את וואן דיירקשן ותראי כמה רבים על שיפינג]

    13/05/2014 15:50

    אני לא מאשימה אותה בכלום, אי אפשר לדבר באתר הזה? לבקר סיפור? רציתי רק להבהיר שלא כל הפאנדום נראה ככה.
    לא התכוונתי לתת לך הרגשה שאני מנסה לריב איתך.
    פעם הבאה אני לא אביע דעה ואני אתן לכם להכליל את כל הפאנדום ולהגיד שהם חותכים. (המשפט "בליברים חותכים" נותן את הרגשת ההכלה,מיס פאנקייקס.)

    13/05/2014 16:07

    אפשר לדבר באתר הזה, זה שהתגובה שלי קצת תוקפנית זה לא אומר שלא 0-ס

    13/05/2014 16:08

כל פאנדום הוא דפוק! אין טעם להתווכח על זה בכלל.

13/05/2014 16:51

אני לא חושבת כמו שכתבת.
אני לא דיירקשנית. למרות שהייתי.
אני האנגרית
וכן אני ספר שום של בני הנפילים ושל מפוצלים.
אבל לדעתי אלה פאנדומים איכותיים.
לא כאלה שמעריצים בן אדם שבהופעה שר חצי ערום.
וזה בבחירת שלהם מה לעשות, אבל לדעתי הדבר הזה שרוצים להיות לדוגמא כמו ג'סטין, שיורק על פפרצי ומשתין בעציצים, זה חינוך מוטעה.
תאהבו תדירים, תאהבו אותו.
אל תשאפו להיות בן אדם כזה.

13/05/2014 16:58

    ת'שירים*?
    תראי, לא כל מי שיקרא יראה את זה מנקודת המבט שלך. אישית, אני לא רואה הרבה מההאנגרים, ואולי זה כי הם רגועים יותר, אבל אני בטוחה שגם הם רבים על שטויות כמו שיפינג וכאלה. סך הכל, לכל פאנדום יש צד חיובי וצד שלילי.

    13/05/2014 19:47

    כן! פיטניס! כי גייל שלי! (לול סתם)

    13/05/2014 19:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך