EmeT
לא משנה כמה הבנאדם קרוב אליכם ולא משנה כמה אתם מרגישים ומראים שאתם חזקים ומראים שהכל טוב. אל תיתנו למילים להכנס ולהרוס אתכם מבפנים ,אישית אני במקום מאוד כואב ,אני כל כך כואבת ופגועה למרות האמת שלי ,קשה ללכת לבד. אל תלכו לבד כי יש לכם אתכם ,ואתם זה הכוח הכי גדול שיכול להיות לכם תודה רבה לכם,ומקווה לטוב. נ.ב מילים ישנות הכוונה מלשון דבר שהוא ישן מפעם ,לא הכוונה הולך לישון מקווה שזה יעצים לכם את התחושות שאני חווה.

מילים

EmeT 30/04/2022 257 צפיות 2 תגובות
לא משנה כמה הבנאדם קרוב אליכם ולא משנה כמה אתם מרגישים ומראים שאתם חזקים ומראים שהכל טוב. אל תיתנו למילים להכנס ולהרוס אתכם מבפנים ,אישית אני במקום מאוד כואב ,אני כל כך כואבת ופגועה למרות האמת שלי ,קשה ללכת לבד. אל תלכו לבד כי יש לכם אתכם ,ואתם זה הכוח הכי גדול שיכול להיות לכם תודה רבה לכם,ומקווה לטוב. נ.ב מילים ישנות הכוונה מלשון דבר שהוא ישן מפעם ,לא הכוונה הולך לישון מקווה שזה יעצים לכם את התחושות שאני חווה.

מילים הורגות.
מילים ישנות.
מילים שקריות.
מילים מכאיבות.
מילים שורטות.
מילים שופטות.
מילים מאשימות.
מילים מאכזבות.
מילים ,
מילים ,
מילים,
שק של סכינים.
תמצאי את המילה
שתחזק אותך מבפנים.


תגובות (2)

איזה קטע יפה. הרי למילים באמת יש כוח כל כך גדול. להרוס, לבנות מחדש, לתעתע, להכאיב, וגם להראות את כל התחושות שיש בתוכנו, שרק מחפשות דרך לצאת החוצה אל העולם. כשנכנסתי לקטע הזה, ראיתי גם את הקטע הנוסף שפרסמת פה באתר- "איפור". אני חייבת לומר שהוא שינה לגמרי את החשיבה שלי על איפור. אני כותבת פה כי אני לא יודעת אם בכלל תסתכלי על הקטע ההוא, כי הוא יחסית ישן. תמיד חשבתי שבנות(או אנשים אחרים, לא רוצה להכליל) ששמות איפור מנסות להסיר את עצמן ואת האופי האמיתי שלהן. מעולם לא חשבתי שהמטרה היא להעצים את הצדדים שהן רוצות להעצים בעצמן. רק רציתי לומר לך, כדי שתדעי שהשפעת עליי. בכל מקרה, אני אוהבת את זה שהקטע קצר, כי ככה המילים יותר חודרות. יותר תמציתיות. זה מרגיש כמו שיר, אבל לאו דווקא שיר עצוב. למרות שאני מבינה שכשאנחנו עצובים, אנחנו מסוגלים לתייג את כל היצירות שלנו כעצובות, ואחרים עלולים לראות את זה בתור קטע מעצים, ואפילו שמח. קטע חוזק ועמוק. אני אוהבת במיוחד את הסוף.

01/05/2022 12:19

קראתי מה שכתבת ,האמת שלקטע קוראים מילים ,ואין לי מילים לתאר את מה שאני מרגישה בעקבות התגובה שלך.
חשבתי שזה קטע שיעבור פשוט הלאה ולא באמת יצליח לחדור למישהו ללב או למחשבה,אבל כנראה שטעיתי וטוב שכך.

שיתוף קצת יותר אינטימי ומפורט שאני ארצה לשתף,
לא רציתי לרשום את המשפט "מילים מצלקות" למרות שזה אולי דורש להגיד אחריי הצמד מילים הזה- "מילים שורטות" ,מבחינתי המילים עדיין שרוטות וכואבות וחלק מהם אפילו לא הפכו לצלקות בשבילי.
לכל צמד מילים יש משמעות חזקה בפניי עצמה ולא תמיד יש לה סגירה קצת יפה, כמו שהמילה "צלקת" יכולה להיות מתוארת כמשהו שנסגר וזהו .
אני מפרטת את זה כי לא הרגשתי באיזשהו שלמה עם הקטע כי הוא אולי לא הרגיש לי סגור כמו שאולי אנשים ירצו לקרוא ,אבל מצאתי לו תפנית אחרת ,שהיא שלי.
הקטע פשוט בא מהבטן אחריי הרבה זמן שאני במעגל של התחושות האלא, בתקופות מסוימות בחיים והחלטתי לתת לו מקום במילים .
אני לא בנאדם שמתבטא בכתב את הרגשות שלי ,אפילו לא במציאות זה תמיד בבטן בבלאגן .
שמחה לשמוע שהקטע הזה והקטע איפור נגע לך ,זה חימם לי את הלב תודה שהקדשת זמן וקראת והגבת על הקטע שלי מעריכה מלא,ומאחלת רק טוב ואושר וכוחות להמשיך הלאה למרות מורכבות החיים כי הם בהחלט מורכבים.

06/05/2022 22:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך