noacoohen
השיר הוא the fear של lily allen כמו שהבנתם. השיר מדבר אל הפרסום אבל על מה הוא עושה לאנשים. אני יודעת שאין פה שפה גבוהה או מתאפרות עמוקות אבל מי שמכיר את השיר יבין למה זה ככה

הפרסום (לתחרות)

noacoohen 13/08/2014 648 צפיות תגובה אחת
השיר הוא the fear של lily allen כמו שהבנתם. השיר מדבר אל הפרסום אבל על מה הוא עושה לאנשים. אני יודעת שאין פה שפה גבוהה או מתאפרות עמוקות אבל מי שמכיר את השיר יבין למה זה ככה

1,2,3 עובד הבמה צועק ואז אני נכנסת לאולפן הוא מלאה באנשים. אני מתיישבת על ספת המרואיין. מאז שיצאתי מהאח הגדול כול הזמן מראיינים אותי, שואלים את דעתי על כול דבר ולמען האמת אני מרוצה. זה מה שרציתי שכולם יכירו אותי, ידעו מי אני. עכשיו בטח יראיינו אותי על הגדלת החזה שעשיתי לא מזמן בתכנית הראלטי השנייה שהשתתפתי בה. אני מקימה שרפה בכול מקום בשביל שיזכרו אותי ועושה הרבה קמפיינים. לחברת הסללור. לחברת הבגדים. לחנות כלי הבית. למי אכפת שאני רק בת 18וחצי?. כן יש כול מיני אנשים שאני מפריעה להם בעין. אומרים שזה לא בסדר שלאן התדרדרנו אבל האמת היא שלא שהמצאתי את הגלגל. אני פשוט עושה את אותו מסלול פשוט שרבים אחרים עשו לפני. הרי זה מה שרואים בטלוויזיה ואני מחקה וגם זה עוד בלי הרבה מאמץ. אני לא צרכה להיות חכמה כבר בשביל להיות מישהו, לא באמת צריך כישרון. המראיינת מתחילה לשאול אותי שאולות. אני מחייכת למצלמה.
"אז הסינגל החדש שלך עומד לצאת בקרוב נכון?" המראיינת שואלת אותי.
"כן." אני אומרת ומחייכת.
"ואת משתתפת בסדרת נוער חדשה נכון?" המראיינת שואלת אותי.
"כן זה היה מאוד מרגש לשחק כי אני מאוד אוהבת לעשות את זה." אני אומרת.
"יש אנשים שאומרים שאת דוגמה רע לדור הצעיר בגלל שאת מאוד פרובוקטיבית." המראיינת אומרת.
"אז שאנשים האלה לא יצפו בי. יש להם את הזכות המלאה לא? הקהל אוהב אותי וזו עובדה. אז אם יש אנשים שאני מפריעה להם שלא יצפו .תראי יש אנשים שנותנים לי מקום מפרסמים אותי. לא משנה כמה אנשים לא אוהבים אותי הם עדיין מדברים עלי זה אומר שאני עדיין מעניינית אותם." שימתו כול הקנאים זו אני שבסוף מקבל את הכסף את הבגדים את התכשיטים ואת כול המתנות.
הריאיון נימשך ונימשך היא מדבר על תמונות הערום שלי שהופצו ברשת. על כול השערוריות שלי. על הריב שלי עם בחורה מהעונה הקודמת של האח הגדול. וגם על דיאטה החריפה שעשיתי למרות שלא הייתי צרכה אותה. אני עונה כמו שאני עונה תמיד. כמו שאני אומרה לענות.
"אז למה להתפרסם בכלל? למה רצית להיות באח?"
"כי זה היה ניראה לי כמו הזדמנות מדהימה ללמוד על עצמי. להיות בניסוי חברתי כזה. זה ניראה לי מאוד מעניין לא הלכתי בגלל הפרסום." אני עונה כמובן שזו לא האמת. לא שהאמת באמת משנה. אבל רציתי להתפרסם כי זה מה שראיתי בטלוויזיה ,במגזינים ,באינטרנט. והאמת זה גם מה שראיתי מהחברים שלי מהסביבה שלי. תראו לי אדם אחד שלא רוצה להיות מפורסם? לקבל מתנות, ללכת להשקות. שיאהבו אותך שבכול מקום ידעו מי אתה.
"תראי בסוף היום אני כמו כולם רק שאני מפורסמת אני סלבריטי." אני עונה לה לסיום הראיון ומחייכת למצלמה.

the fear lily allen


תגובות (1)

1,2,3 = אחת, שתיים, שלוש / אחד, שניים, שלושה.
כול = כל
ראלטי = ראליטי/ ריאלטי – לא בטוחה~
סללור = סלולר.
18 = שמונה עשרה וחצי.
שאולות = שאלות.
מפרסמים = ומפרסמים.
שימתו = שימותו.
מקבל = מקבלת.
נימשך = נמשך.
מדבר = מדברת.
הקטע נחמד מאוד, עדיין חסרים לך סימני פיסוק במשפטים ארוכים. רווח שמים אחרי הפסיק ולא לפניו.
אני צריכה לשמוע את השיר כדי להבין על מה את מדברת.
אהבתי (:

14/08/2014 09:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך