תעזו, יחד איתי

תעזו, יחד איתי

07/07/2021 319 צפיות 3 תגובות
תעזו, יחד איתי

אני רגיל לכך שהנורא מכל לא קורה, אנו מוגנים, אנו חיים, פתרונות קורים לבד, כמעט בלי מאמץ בכלל מצידינו, יש פתרונות שמגיעים עם מאמץ בסיסי פשוט וקל, פתרונות מקרטעים אמנם אבל בסוף הם פותרים את הבעיות !

עובדה שהחזקתי והחזקנו מעמד עד היום, אז אל לנו לדאוג, אל לנו להילחץ, ואל לנו להתאמץ, אנו שורדים ונשרוד גם כך, ולא נשכח שאלה אף חיים נוחים הרבה יותר.

טוב חברים אני הולך לנוח אני בטוח שתסתדרו והכל יסתדר. יסתדר בוודאי,

אוליי לא על הצד הטוב, בוודאי לא על הצד הטוב ביותר, אבל זה יסתדר בוודאי וזה מספיק, מה אנחנו צריכים יותר מזה ?!. זוהי גישה נפוצה וגם נכונה במידת מה.

אולם בכל זאת אני אומר לעצמי ולכל אדם החפץ להקשיב, הגיע הזמן לשנות את הגישה, לא להסתפק בפתרונות שמגיעים לבסוף משום מקום, לא להסתפק בכך שהסטטיסטיקה לטובתינו אלא להוביל להניע וליזום בכל הכוח יוזמות שייטיבו איתי איתנו ועם העולם כולו, יוזמות אמיצות נועזות נחושות חכמות שיביאו שגשוג פריחה ושפע טוב לי לנו לכם להם ולעולם כולו.

בואו ניקח אחריות על עתידנו על עתיד האנושות ועל עתיד היקום. ואל תפחדו להעז, כי בסוף הכל יסתדר, ואם תעזו אז אולי זה גם יסתדר על הצד הטוב ביותר.
תעזו, יחד איתי


תגובות (3)

חוץ מזה שהקטע כתוב נהדר, אני לא מסכימה עם הרעיון. אני כן מסכימה שיש הרבה אנשים ש, אין דרך אחרת להגיד את זה-יושבים ומחכים שהכול יסתדר. אבל לא כולם כאלה. דבר שני, זה לא שחור או לבן. אפשר לעשות את מה שאתה יכול בידיעה שלא הכול תלוי בך. זה לא שדברים נועדו להסתדר, הם פשוט צריכים קצת עידוד מצידנו. בכל מקרה, אהבתי את הכתיבה הזורמת והציניות הלא מוגזמת שמשכללת את הקטע, לפחות לדעתי.

07/07/2021 16:19

תודה

09/07/2021 07:05

בכל אחד מאיתנו יש את החלק שאומר לעצמו שדברים נוטים להסתדר ולכן רמת המאמץ המושקע בטיפול בדברים הוא פחות מזה שהיינו מתאמצים אילו היינו נוטלים יותר אחריות על עצמינו. המגמה של המאמר היא להפוך את הצד האחראי המוביל היזמי האכפתי המעורב והאקטיבי לידי ביטוי ופעילות משמעותיים יותר

11/07/2021 13:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך