סתיו

19/10/2021 295 צפיות 2 תגובות

רוח סתיו התגנבה שוב.
לא מחיתי.

נעימותה שאבה חיים משערי,
שתיקתה מילאה פי ביללות,
תנועתה דחקה אותי אל זרים.
העלים, הנושרים תחת כפות יחפות,
סדורים לצד טיפות כאבי.

עוד יגיע יום והיא תמשיך.
תקים אותי בלכתה.
ובאחד מימות שמש
תגיח שוב ללטפי.


תגובות (2)

אוקיי, אף אחד אחר לא אומר שום דבר, אז אני אומר. אני אכתוב אליך בלשון זכר, כי אני לא בטוחה מי אתה, מקווה שזה בסדר. אז דבר ראשון, עזוב לרגע את המילים של הקטע שלך, זה לא העניין, לא בגלל זה אני מגיבה. אני רואה בפרופיל שלך שאתה חדש פה, ואני מבינה שלא לגמרי הסבירו לך על הכול. אז ככה. יש סוג של חוק לא כתוב, שלא מעלים יותר משני קטעים ביום. ואתה, בלי להעליב, העלת משהו כמו חמישים. אני מבינה את הצורך, באמת שכן. גם אני, כשגיליתי את האתר, כל כך התלהבתי מהרעיון של אנשים שהם כמוני, כותבים, ויכולים להגיב לי על קטעים, שרציתי להעלות מיד את כל הקטעים שכתבתי בחיי(מצטערת מראש אם אין באמת חוק כזה, כי אני לא יודעת הכול לגבי האתר, אבל לי אמרו כמה פעמים שיש סוג של חוק כזה, אז אני אומרת גם לך). אבל זה לא טוב מכמה סיבות. קודם כל, תחשוב על זה שכל הקטעים שלך מופיעים עכשיו העמוד הראשון והשני של הקטעים החדשים, כך שכותבים אחרים לא יוכלו לראות קטעים של כותבים נוספים, שגם, כמובן, רוצים לקבל משוב על הקטעים שלהם. דבר שני, אני יוצאת מנקודת הנחה שאתה רוצה לקבל תגובות. אז אם אתה מעלה עשרות קטעים ביום, לא יהיו הרבה אנשים שיוכלו לענות לך על כולם. ואני אומר לך משהו מבאס, הרבה אנשים לא מגיבים פה על קטעים בכל מקרה. זה לא דבר טוב, אבל ככה זה. אני אישית מנסה להגיב על כמה קטעים שאני יכולה, אבל גם לי לא בא תמיד להגיב על הכול. עד כאן בנוגע לאחרים ולאתר. בקשר למילים שלך, הן לגמרי מדהימות, ואני ממש אוהבת את הנימה של הקטעים ואת הרגש שהם מעבירים. לא בטוחה אם אתה קורא את כל זה, כי אתה כנראה מעוצבן על מה שכתבתי קודם בנוגע לאתר, אבל אני אמשיך בכל זאת. לי יותר נוח לכתוב קטעים ארוכים יותר, אבל יש פה המון אנשים שיותר נוח להם לכתוב גם קטעים קצרים, וזה בסדר. זה גם מוערך פה באתר. גם לי לפעמים יש תחושות שאני רוצה להעביר לכתב ולקבל עליהן תגובות כמה שיותר מהר, אבל אני מנסה לכבד גם את שאר קהילת האתר. מקווה שגם אתה תעשה את זה. ושוב, הקטעים שלך מאוד טובים לדעתי. גם העובדה שהם קצרים יחסית, ושאתה לא מורח את התחושות על פני עמודים שלמים כפי שאני מוצאת את עצמי עושה לפעמים, זה גם דבר טוב. אממ…נראה לי שזה הכול. יכול מאוד להיות שאני טועה, והאתר לא עובד בצורה הזאת. אבל למקרה שכן…חשבתי שכנראה תרצה לדעת.

20/10/2021 14:20

אני מצטרף לאתנה. חשבתי שכבר אין טעם להגיד כי המעשה נעשה, אבל אני חושב שגם אפשר למחוק את המשתמש ולהעלות מחדש באופן הדרגתי.
אני מרגיש שהסיפורים/שירים שלך יפגעו בצורה הזו גם. אנשים נוטים להיות סבלניים יותר לשיר אחד או שניים מאותו מחבר. זה קצת מעייף לקרוא רצף שירים של אותו מחבר. לפחות לי.
אני מבטיח להשתדל להגיב יותר לתוכן במידה ותאפשר לי לעכל את השירים בהדרגתיות.

לשיקולך.

בכל אופן ברוך הבא לאתר.

21/10/2021 18:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך