rachel the killer
בחיי ששעמם לי...

לגדול עם המוות פרולוג

rachel the killer 21/03/2014 925 צפיות 39 תגובות
בחיי ששעמם לי...

פרולוג:
הילדה עמדה מעל לוחות הבקרה, עיניה מתרוצצות על אלפי הכפתורים שהיו שם, חוטים שנקטעו השתוללו באוויר החם והדחוס, היא הזיעה וניגבה את מצחה פעמים רבות בדקות האחרונות, מחוץ לחלון היא יכלה לראות את המלחמה משתוללת, הספירה לאחור הלחיצה אותה.
9…8…7…
"תיאו! תעזור לי!" היא צעקה לבסוף, דמותו השחורה של חברה הטוב התגשמה לידה, כנפיו השחורות והנוצתיות שמוטות לצדי גופו, הוא הביט בעצב בילדה.
"אני לא יכול." היא אמר בשקט.
"תיאו! אני לא יודעת מה לבחור, לא אמרת לי מה אני אמורה לעשות פה! תגיד לי מה לבחור!" היא צעקה באימה, נלחצת יותר עם כל שנייה שחלפה.
"תנסי. מטעויות לומדים, הדרך הכי טובה ללמוד היא נסיון וטעייה." אמר תיאו, מתאפק לא לצעוק עליה את התשובה, אבל אסור לו.
"אבל טעות אחת ואנחנו מתפוצצים! כולנו נתפוצץ!" צעקה הילדה, היא חיבקה את תיאו.
"ליג, תלחצי על משהו, לא משנה מה." תיאו אמר בקול שקט, מרפה מהחיבוק שלה.
"אני לא יודעת על מה ללחוץ!" היא החלה לבכות, מביטה שוב בכל הכפתורים המהבהבים.
5…4…3…
"תלחצי, על כל דבר, תלחצי." תיאו נעלם.
היא צרחה עליו שיחזור, צרחה עליו קללות, אבל הוא לא היה שם בשביל לשמוע, הוא כבר היה ליד אמא שלה, הרחק בכפר, בהרים.
"ללחוץ, על כל דבר." היא מלמלה והבינה למה תיאו התכוון, היא לא יכלה להפסיק את הקרב, רק אם תתפוצץ יחד עם כל הלוחמים.
2…1…
היא לחצה על הכפתור הראשון שראתה, פיצוץ הרעיד את השמיים, חלקי איברים קטועים התעופפו לכל עבר, אגמי דם קטנים נוצרו בכל מקום, חלקי מתכת ומכונות עפו לשמיים, בוערים.
הרחק בערים עמד תיאו ליד אמא של ליג, ברגע שהיא ראתה את הפיצוץ היא נפלה על ברכיה והתחילה לבכות.
"את ידעת שזה היה אמור לקרות. אין לך מה לבכות, ליאה. תירגעי. " אמר תיאו בשוויון נפש, לא חש שום רגש, הוא מעולם לא סבל את החולשה הנוראית של ליאה.
"אני ידעתי. ועדיין, עכשיו יאשימו אותי בכך שהיא מתה יחד עם כל הלוחמים שלנו, ואורין הקטנה תסבול כל חייה מהילדים בבית הספר, ובסופו של דבר היא עוד תצטרך לעשות את מה שליג לא הצליחה לעשות, ואולי תמות גם, והיא אפילו לא התאמנה הרבה כמו ליג ו… ו…" ליאה לא הצליחה לסיים את המשפט.
"זה נכון, את צודקת בכל מילה שאת אומרת, ועדיין, את חייבת להירגע." תיאו עבר את הגבול במשפט הזה, ליאה לא האמינה לרוגע שלו, כאילו שלא היה לו אכפת מליג בכלל.
"להירגע?! הבת שלי מתה הרגע! אתה הורס את המשפחה שלי! תתרחק מהבת שלי! תתרחק מאורין, שמעת?!" היא צעקה על תיאו שרק חייך למראה הזעם שלה.
"את לא יכולה להרחיק אותי מאורין. אני המוות, אני יכול לעשות הכל!" הוא פרש את כנפיו וצחק.
"אני יכולה לברוח ממך. אני אברח מכאן. אני אלך לעולם בני התמותה, שם השליטה שלך חלשה." אמרה ליאה.
"ועדיין, אני תמיד אהיה בתוך הראש שלה." אמר תיאו ובמילים אלו נעלם, מותיר את ליאה לבדה, לקיים את האיומים שלה.
היא חזרה לביתה, כל נשות הכפר הביטו בה בזעם בעוברה.
בבית כבר חיכתה לה אורין בת השנתיים, שוכבת על המיטה של ליאה וסבתא שלה לידה.
"את הולכת. את בורחת לעולם האנושי." הבינה הסבתא, היא הייתה זקנה, היא יכלה להבין דברים רבים משפת הגוף של אנשים.
"כן. תעזרי לי להתארגן." אמרה ליאה ללא רגש.
הן אספו את כל החפצים הנחוצים למזוודה ועטפו את אורין בבגדים חמים, דמעות עמדו בעיניים של שלושתן אבל הן ניסו להסתיר אותן.
"אני אתגעגע אליך אמא." אמרה ליאה והדמעות שטפו את פניה.
"גם אליך. עכשיו לכי, לפני שהשליט יגיע." היא שילחה אותן לדרכן ואז קרסה על הספה בסלון ובהתה בתקרה.
"זמני הגיע." היא לחשה, קראה לתיאו שיבוא לאסוף את נשמתה וישלח אותה לגיהנום.


תגובות (39)

תמשיכי, נשמע מעניין =)
נשמע מאוד-מאוד מעניין =)

21/03/2014 12:51

ברור שאני ממשיכה!

21/03/2014 12:57

ושכחתי להגיד שאתם מוזמנים להירשם, אני אוהבת כשנותנים לי דמויות.

21/03/2014 12:59

וואו, זה נשמע ממש טוב.

21/03/2014 13:03

תמשיכייייי!!!!
אני לא יכולה.
אני חושבת שאני עומדת לבכות מהסיפור הזה!
ואני לא בוכה בסיפורים… אני רק מנחשת שזה עומד להיות די עצוב..
אבל את חייבת להמשיך! זה נשמע ממש מעניין ואני לא יכולה לקרוא את הפרק הראשון! :OOO

21/03/2014 13:06

    וגם הפרקים האלו יעלו בימי רביעי…
    או שלא, בימי ראשון.
    יודעת מה? כשיעלה הפרק אז הוא יעלה! ביום רביעי הוא בטוח יהיה!

    21/03/2014 13:08

    כמה שיותר מוקדם יותר טוב! חח
    אני מנסה לחשוב על דמות לכתוב.. 0-0
    אולי אני אכתוב דמות אבל לא בטוח… 3:

    21/03/2014 13:13

    ברור. את לא חייבת, אני פשוט אוהבת כשיש דמויות, זה כיף להכניס אותן לסיפור וזה עושה לי טוויסטים יפים בעלילה.

    21/03/2014 13:15

טוב יש לי…
שם: טוליפ לב
גיל: בגיל שתרצי
תיאור: יש לה ריח קוקוס עם דבש שער חום עם גוונים זהובים. ריסים ארוכות מאוד (כמו שלי יש) עניים כחולות אפורות שרק מהתבוננות בהם אפשאר להירגע.
אופי: שקטה אבל כשהיא מדברת תמיד זה מעניין. היא חולמנית ומרחפת בעננים היא צרפתיה ויש לה מבטא נעים מאוד. היא אוהבת לעזור ותמיד עוזרת.
עבר: לא ידוע.
היא יכולה למות בסוף אם תרצי ולהפוך למלאך ואם לא אז עכשיו היא סוג של מלאך החיים והתקווה

21/03/2014 13:07

את אומרת לי? פשוט המשפט קפץ למעלה למרות שכתבת אותו רק עכשיו.

21/03/2014 13:17

פשוט כתבת משפט חדש: תגובה.
נכנסתי לראות אותה והיא הייתה למעלה ולא למעטה.

21/03/2014 13:22

    כן, כי הגבתי לתגובה של דיירקשנית בדם, בגלל זה זה למעלה ולא למטה.

    21/03/2014 13:23

    אם זה המשפט לו התכוונת- 'ברור. את לא חייבת, אני פשוט אוהבת כשיש דמויות, זה כיף להכניס אותן לסיפור וזה עושה לי טוויסטים יפים בעלילה.'
    אז היא כתבה אותו בתגובה לתגובה שלי ^-^
    יש אפשרות חדשה כזו, להגיב למישהו על תגובה שלו ככה שהוא יידע שזה מכוון אליו 3:
    אם זה לא שהתכוונת אליו פשוט תתעלמי 0-0 חח

    21/03/2014 13:25

השם שלי עד כדי כך יפה?0-0

21/03/2014 13:26

    כן הוא כן. אני אוהבת את השם שלך. הוא אדירי כל כך…
    באלי שיקראו לי אורין, או אורינה.

    21/03/2014 13:30

    הייתי רוצה שיקראו לי סרינה XD

    21/03/2014 13:32

    חח

    21/03/2014 13:35

אף אחד נוסף לא היה רוצה להירשם? אני רוצה דמויות… זה משעמם בלי דמויות…

21/03/2014 13:41

    אין לי כוח לחשוב אז אני לא יכולה לכתוב דמות… סורי… אולי אני אכתוב בהמשך… יש לי התקף של אי-יכולת-חשיבה-מוצלחת…

    21/03/2014 13:48

    בסדר, אני ממילא לא מתחילה לכתוב בקרוב.
    יש לי עבודת שורשים להגיש… -,-

    21/03/2014 13:52

שם: רומן נגרון
גיל: 30 בערך
מראה: איש גבוה, רזה, תמיד הולך עם גב זקוף. מבטו תמיד עצבני ולחוץ.
כל דבר מתסכל אותו. הוא טרחן ואינו ידוע כאיש פתוח ולבבי.

(לא יודעת… ניסיתי, זה בסדר? )

21/03/2014 13:52

    אני חושבת שדמות בלתי נסבלת שכזאת יכולה להיות הצד הקומי בסיפור

    21/03/2014 13:53

    בטח שזה בסדר,אבל בחייאת תעשי רקע! תפרטי!
    אני כל כך מבינה את א.מ.ש עכשיו זה מעצבן כשלא מפרטים…

    21/03/2014 13:54

נשמע מאוד מעניין, תמשיכי ומהר!

21/03/2014 13:53

אמממממממממממ טוב אני ינסה:

הוא עוזרו הנאמן של השטן.
בוחן כל דבר, תפקידו לדעת הכול.
אולי הוא מת לאחר שחטא בחייו, ועשה איזה הסכם עם השטן או משהו…?

סורי אין לי השראה בשיט

21/03/2014 13:57

תמשיכי מהר אהבתי

21/03/2014 14:00

אני. רוצה.
להרשם.
כי.
זה.
אדיר.

את רוצה שאני אוסיף דמות?

21/03/2014 14:44

    ברור שאני רוצה שתרשמי

    21/03/2014 14:49

    יאי!
    אם ככה אז:

    שם – מאריסה
    גיל: 16
    תיאור – שיער ארוך בלונדיני פזור, עם צמה אחת קטנה שנחה על כתפה.
    לובשת חולצה לבנה עם שרוולים מנופחים, ומעליה גופיה שחורה עם ארבעה כפתורים זהובים בוהקים עליה. יש לה חצאית שחורה עם מלמלה לבנה, וסינר לבן על החצאית. יש לה נעלי בובה שחורה עם גרביי מלמלה לבנים. על ראשה יש לה כובע מכשפות גדול ושחור, עם סרט גדול ולבן עליו. יש לה זוג עיניים צהובות גדולות ובוהקות.
    אופי: שובבה, צחקנית, מצחיקה, אמיצה, חכמה, ו… לא יודעת…
    היא יודעת לירות כדורים ירוקים מתפוצצים עם כוכבים לבנים בתוכם בעזרת קמע שחור מתומן שיש לה, ובאמצעו סימן הין וין.
    או שזה יינג ויינג?

    21/03/2014 15:05

    ריקי, זה יין ויאנג.
    ולקחת את מאריסה מטוהו. י'ילדה לא מקורית!

    21/03/2014 15:07

    יאפ.
    ואין לי כוח לדמות, גם התחפשתי אליה בפורים! D:

    21/03/2014 15:26

את יכולה להתסכל בשיר שלי ולתת ביקורת? כי זה שיר ראשון שליייי…
אני לא באה עכשיו לפרסם והכל… פשוט את,אמש, ספיר ועוד כמה, ממש מוכשרים בכתיבה אז רציתי ביקורת….

21/03/2014 17:03

את עדיין רוצה דמיות או צריכה דמיות

23/03/2014 18:19

מצחיק, טוב.
שם: ויולט קאם
גיל: 15
אופי: חביבה על כולם, תמימה, ביישנית, סגורה, אופטימית, פחדנית, סבלנית ומנומסת.
מראה: שיער ארוך מאוד בצבע קרמל, עיניים גדולות בצבע שחור, נמוכה, רזה, יש לה מעט נמשים על הפנים.
רקע: אמה לא הסכימה לה לגלות מה קרה לאביה ובכול פעם שהיא שאלה על זה היא התחלה להשתגע, למה? זה כבר נתון להחלטתך, אני רק רוצה שתתחילי כי זה נשמע מעניין

23/03/2014 18:31

    היא דמות טובה?

    23/03/2014 18:31

    ברור. יש לי את הפרק הראשון כמעט מוכן… אני אבדוק את האפשרות להוסיף אותה בפרק השלישי או הרביעי.

    23/03/2014 18:33
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך