עיירת רוזוולד פרק 11 קצר אבל מפתיע…

rachel the killer 06/05/2014 1023 צפיות 81 תגובות

לפני שתקראו, אני רוצה שתנחשו מה לדעתכם ההפתעות ותכתבו אותם בתגובה, ואז רק תקראו, כי זה יהיה כיף יותר.
יש שתי הפתעות, אחת מפתיע, השנייה סתם חיונית להמשך של הסיפור…
וזהו, תכתבו ותהנו.
—————————-
הגענו אלי הביתה ומלי ישר הלכה להדליק טלוויזיה, השידורים הופסקו.
היילי מצאה רדיו ישן מאוד וכיוונה אותו במשך כמעט רבע שעה, בזמן הזה אני ואריאל קראנו את המחקר של המכשף קרוז. וויל קרקר והפריע לנו אבל ניסינו להתעלם ממנו.
המחקר שלו באמת היה מפורט מאוד, בזמן שקראתי הראש שלי דגדג, משהו בזיכרון שלי התחיל להתעורר.
לפתע הרדיו התחיל להרעיש ואז הצליל התמקד, שמענו בברור את הקריין של החדשות.
"כל אזרחי ארצות הברית, אנא שמרו על רוגע. הגלים השחורים המשונים שהופיעו לפני רבע שעה וגרמו לבהלה המונית נחקרים, אין לצאת מהבית עד שלא תהיה הודעה אחרת.
לאלו שפספסו-לפני רבע שעה גלים שחורים משונים החלו להתפשט בכל ארצות הברית, מקור הגלים לא ידוע, אם תציצו מחוץ לחלון תוכלו לראות אותם. הגלים מתפשטים לכיוון קנדה וטקסס, החוקרים בכל רחבי העולם עזבו את כל עיסוקיהם והחלו לחקור את השפעות הגלים. בינתיים לא דווחו נפגעים אבל נמשיך לעקוב." הרדיו השתתק, כולם רצו לחלון.
גלים שחורים, כמו אחרי פגיעה של אבן במים, התפשטו במעגלים מכיוון בית הספר. הם עופפו בגובה של מטר מעל פני הקרקע, השמיים היו שחורים בדיוק כמוהם.
וויל החל לקרקר חזק יותר ולדפוק את ראשו בחלון, הוא צווח וניסה לצאת החוצה.
"וויל, מה הבעיה שלך?" שאלתי אותו.
"אני חייב לצאת החוצה עכשיו, זה הרגע! הלחימה התחילה!" הוא המשיך למלמל, הבנתי שאין טעם לעצור אותו. שחררתי אותו החוצה.
ציפיתי להרבה דברים, אבל לא ציפיתי למה שקרה.
וויל נעמד באמצע הרחוב, כשהגל הבא התקרב אליו הוא קפץ.
הגל פגע בו והכל נעצר, בהינו בוויל גדל, מתפתח והופך ל… בן אדם.
בן אדם לבוש מכנסיים פשוטות בצבע ירוק כהה, מגפיים חומות עד הברך, חולצה משונה שהגיעה ככל הנראה מימי הביניים ובידו אחוז שרביט קטן. שיערו היה חום ופרוע ועיניו היו חומות וגדולות, הוא היה די חיוור אבל יפהפייה.
כאילו כלום לא קרה הכל המשיך לנוע, וויל רץ ונכנס לתוך הבית.
"אתם מופתעים. יש לכם סיבה טובה…" הוא מלמל ושפשף את ראשו, התנערתי מההלם.
"אתה… מי אתה?" שאלתי לבסוף.
"אתם אולי לא יודעים, אבל לכל מכשף יש חיה מיוחדת ומקודשת לו. לרוב הוא מגדל חיה כזאת, החיה מעצימה את כוחו, אם המכשף ממש ישתדל הוא יכול אפילו להפוך לחיה הזאת. כשהחלו לרדוף אותי הצרות בגלל היומן הכל התחיל להתמוטט, הכנתי שיקוי שהקפיא אותי בזמן והפכתי לתרנגול כדי להיראות כמו קישוט תמים." אמר וויל.
"אני לא סתם המכשף קרוז. אני וויל קרוז. ואני עומד לרשותכם, עכשיו בצורתי האמיתית." אמר המכשף, בקושי שמעתי את מה שהוא אומר. הייתה שתיקה במשך כמה שניות.
אף אחד לא הצליח לעכל את מה שקרה הרגע. למרות כל הדברים הקסומים שחווינו במהלך היום וחצי האחרון זה היה המשונה מכולם.
ואז היילי הוציאה אותנו מהמצב המביך והחליפה נושא, "אז.. אתה יודע משהו לגבי הגלים האלו?" שאלה אותו.
"אני שמח מאוד ששאלת! הגלים האלו הם תופעת לוואי לכוחו של היומן. ברגעים אלו ממש בבית הספר שלכם היומן משעבד אליו את כל האנשים, הגלים הם מה שיוצא בעקבות השעבוד הזה, השימוש בכוח היומן. אם מישהו יפגע על ידי גל הוא יהפוך לרובוט חסר מוח שרוצה להשמיד כל דבר שעומד בדרכו, בדיוק כמו כל אדם בבית הספר כרגע." אמר וויל.
"איך היומן יכול לעבוד? הוא לא צריך בן אדם שיעזור לו להפעיל את הכוח שלו?" שאלתי, אני לא יודעת מאיפה הבאתי את השאלה הזאת.
"בדיוק! ולכן יש את החברות שלכן, ריי וליסה, היומן שולט בהם." הרגשתי כאילו מאות חתיכות התחברו בבת אחת לפאזל אחד גדול, הרגשתי סחרחורת ונפלתי על הרצפה.
"היומן לא שולט בריי ובליסה, הרוח של אמא של ליסה שולטת בהם." אמרתי, היילי נראתה מודאגת.
"רובין, מה קרה?" היא שאלה "איך את יודעת את זה?"
"אני זוכרת."


תגובות (81)

תרנגולים!
*זה עומד להיות יום מבאס. קשה להיות צמחונית ביום העצמאות.*

06/05/2014 08:22

    מה הניחוש שלך?
    הו, מסכנה. מזל שהפסקתי כבר להיות צמחונית.

    06/05/2014 08:25

    איי לא מצטערת עם שנייה אחת מצימחוניותי,
    ואני כבר שנתיים צמחונית.
    שנה וחצי.
    אה, ו.. רגע!
    היומן!
    אולי זה זה שהיה על הקבר במקרה?
    מדברים על אותו יומן?

    06/05/2014 08:26

    על אותו יומן ;-)
    לקחתי את הרעיון שלך ברצינות…

    06/05/2014 08:44

    את יודעת שבממוצע אמי כותבת שתי דמויות מפלצתיות ביום?
    אני ממש לא זוכרת כבר מה כתבתי.
    מיועד, הא?
    ואיפה אח שלה נכנס?

    06/05/2014 08:46

    כשהוא ********************************
    רציתי לעשות לך ספויילר מטורף, ואז ריחמתי עליך.

    06/05/2014 08:47

    בעצם?
    אני חושבת שיש לי את ליסה ברשימות.
    *את יודעת שאני לא נכנסתי לאתר מהמחשב כמעט אף פעם?*

    06/05/2014 08:48

    את צמחונית?
    גאד דאמט אני לא הייתי שורדת לעולם.
    רק היום אני הולכת לעל האש:<

    06/05/2014 10:35

    כבר שנתיים ~>~

    06/05/2014 10:36

    איך את שורדת!? :0

    06/05/2014 10:38

    טופו :>

    סתם, טופו זה זוועה.

    06/05/2014 10:39

תמשיכי. בן כמה המכשף הזה? כי בסיפורים אני מתה על בנים מגניבים וצעירים לנצח מהמאה הקודמת 0-0

06/05/2014 09:24

    מישהי מאוהבת במגנוט ביין?
    כי זה לא יעבוד לך, הוא גיי.

    06/05/2014 09:28

    *מגנוס

    06/05/2014 09:29

    לא בו! בנים (מכשפים, ערפדים, סתם בנים עם כוחות קסם או משהו..) מגניבים! לא בנים משעממים ומשוגעים…
    חוץ מזה, מגנוס עם אלק. לפחות בספר הרביעי זה עדיין ככה (אין לי מושג לגבי החמישי והשישי, לא יצא לי לקרוא)

    06/05/2014 09:32

    כי עוד אין בעברית מאמי =)

    מגנטס ואלק החמדמדים ^*^

    ואנשי זאב וערפדים הם שני דברים אהובים שלי מאוד.

    אבל החלטתי רשמית שאני בחיים לא עשתה דם {או יאכל בשר ו/או דגים לעת עתה.}.

    אנשי זאב שזופים לי מידי.

    כאילו, אם היו צריכים לתייק אותי אם אני ערפדית או אשת זאב בטח הייתי בת אדם שנקרעת בין שני העולמות. כמו בלה.

    או שהייתי מכשפה.
    זה מגניב.

    06/05/2014 09:38

    אני לא איתכם. על מה אתם מדברים?
    מפוצלים? ריק ריירדן? עוד דברים שאני לא מכירה?

    06/05/2014 09:40

    בני הנפילים.
    אני יודעת שהם לא יצאו בעברית עדיין 0-0. ואני עדיין מחכה שגם נסיך מכני יצא בעברית! אוף. זה כזה מעצבן.
    אני אוהבת נורא-נורא ערפדים. אנשי זאב קצת פחות. יותר מידי אגרסיבי לטעמי -,-
    מכשפה זה באמת מגניב. את יכולה להיות כל יכולה!

    06/05/2014 09:42

    מלאך מכני מגניב ברמות, ויש שם גם מגנוס קטן!

    06/05/2014 09:46

    מגנוס בין חמוד.
    ווויל בן שמונה עשרה אבל הוא היה קפוא בזמן חמש מאות שנה.

    06/05/2014 09:48

    נכון! הכי אהבתי במלאך מכני את וויל.
    אני שונאת את אח של טסה (ככה קוראים לדמות הראשית? קראתי לפני איזה חצי שנה ואני כבר לא ככ זוכרת…)

    06/05/2014 09:49

    כן קוראים לה טסה.
    ואהבתי את הבת האדירה הזאת, שרצחה עם מיטריה.
    מה שמה?
    ואיך קראו לבחור החולה החמוד?

    06/05/2014 09:51

    אני זוכרת טסה כי זה ק.ט.ס
    תקלטו בכמה שמות של גיבורות ספרים יד את האותיות האלה!

    06/05/2014 09:51

    טריס, קטניס, וטסה…
    זה לא הרבה.
    אבל יחסית לעובדה ששלושה סופרות שונות כתבו… יש להם הרבה ט'.

    06/05/2014 09:52

    החולה זה ג'יימס, לפי ויקיפדיה. אני כבר לא זוכרת את השמות 0-0
    איך קראו לאח של טסה?

    06/05/2014 09:53

    קטסה, טס, קי..
    עוד?

    06/05/2014 09:54

    סליחה שאני נדחפת אבל מג בי לא גיי):
    ומאלק זה מושלם3>
    ו-וום מושלם עוד יותר3> (וום- וויל וג׳ם)
    וטסה מותק כזו ואין לה ק׳ בשם ובכללי היא לא דומה בכלל לקטניס?

    06/05/2014 09:55

    נו באמת איך קראו לבת?!
    לאח של טסה… וואו, שכחתי. אה, נייט!

    06/05/2014 09:56

    אין לי מושג לגבי השמות. לא מבינה בזה!
    אתם חושבים שהגרסה הקולנועית של מלאך מכני תהיה טובה?

    06/05/2014 09:57

    עם איך שהם הרסו את עצמות?
    ממש לא.

    06/05/2014 09:57

    וויל וג'יימס כאלה מתוקים ביחד, אני רוצה לאכול אותם.
    הם כל כך גייז, והם כל כך מתוקים.

    06/05/2014 09:57

    אוף ג׳ם מושלם ברמות מטורפות וגם וויל (אני לא אוהבת את ג׳ייס ואת וויל כן. כי הם שונים לדעתי.) וג׳סמין.. לא מתה עליה בכללי אבל אפשר להבין אותה. ושרלוט והנריייייייייי33333333333>
    בחיי הזוג הכי מושלם בספר הזה. ואז וום. ואז סופי וג׳ם. ואז ווסה. עליי לקרוא נסיך ונסיכה ולשפוט סיסי וגבריאל.
    סליחה על ההידחפות אבל ראיתי אתכן מדברות והתחשק לי לפרוק):

    06/05/2014 09:59

    אני ככ מסכימה איתך! מה גם שאני גם לא הכי אהבתי את ג'סמין (עכשיו אני יודעת איך קוראים לה! הא!)
    אני דווקא אהבתי את ג'ייס וגם את וויל 0-0 אבל את וויל יותר. וויל יותר טוב!

    06/05/2014 10:00

    ג׳ייס קקי כזה. בספר הראשון אהבתי אותו ואת סיימ לא ממש אבל מאז הספר השני הבנתי שסיימ הוא גיק ומושלם פי מיליון מג׳ייס. והוא כל כך אני ועכשיו גם קל לי להזדהות איתו בספר הראשון.

    06/05/2014 10:03

    אני כל כך מאוהבת בסיימון.
    הוא..
    הוא גיק מושלם שמנגן והוא גם ערפד.
    יכול להיות יותר טוב?
    ג׳ייס סתם ביטצ׳.

    06/05/2014 10:06

    אני אוהבת את ג'ייס. וגם את וויל. וגם את סיימון. רק שאת סיימון טיפה פחות כי לי הוא מרגיש קצת נדחף כזה…
    אבל כן, אני חייבת להסכים שג'ייס בהחלט ביטצ'.

    06/05/2014 10:07

    הוא לא נדחף, הוא רוצה להיות חלק.

    06/05/2014 10:09

    אני חושבת על מה שסיימ עבר בראשון ובא לי למות. פריקינג אני. פריקינג מסכן. למה אין שם מישהו כמו ג׳ם שהיה מקבל אותו ולא מתנהג כמו חרא מתנשא?
    יאו אתן משפפות סיזי?3>

    06/05/2014 10:10

    סיי כזה מסכן. בכל הספרים,
    עד שהוא ניהיה ערפד מגניבקולי ילדה שתי הבחורות שהוא אוהב דוקרות אותו, אחרי שאהבת האמת אמת שלו שברה לו את הלב?

    06/05/2014 10:13

    אוה ואתן משפפות ג׳יימון? זה שיפ מושלם. רציני השיפ הכי טוב של ג׳ייס. הקטע עם המנגו. הם מושלמים.
    יש לכן סקייפ? פשוט שונאת לעשות תגובות פה. מעדיפה צ׳אט סקייפ. אה ולאילו פאנדומים אתן שייכות? ואילו ספרים קראתן ובאילו סדרות צפיתן?

    06/05/2014 10:13

    *זורקות

    06/05/2014 10:13

    כשהוא אמר שחלק ממנו כנראה תמיד יאהב את קליירי. אני מאושרת שהוא זרק אותה כי הם זוג מחורבן בגלל קליירי הזו פלקט חסר אופי מחורבן ונגרר שכל מה שמעניין אותה זה ג׳ייס ג׳ייס ג׳ייס–
    ובכללי הוא ואיזי זה פי כמה יותר טוב.

    06/05/2014 10:19

    אני בקושי קראתי את הספרים אבל סיימון כזה חמוד.
    וג'יימון זה מושלם.
    יש שיפים מדהימים.
    יש לי חשק לכתוב פאנפיק על בני הנפילים. מי איתי?

    06/05/2014 10:22

    אני רוצה!!!!!!!!!!!

    06/05/2014 10:25

    מור? את איתנו? [מתלהבת מזה שהרגע קראתי את הפרופיל שלך]
    אבל אם כן נכתוב בצהריים…

    06/05/2014 10:26

    אמג כן! אני אנסה! סיימון גרר33>>
    (יו קראת לי את הפרופיל! -לחוש פופולרית-)

    06/05/2014 10:30

    מור, את tfiosית ~*~
    _סגידהמלאכית_

    06/05/2014 10:30

    וגם אני רוצה!

    06/05/2014 10:30

    אז אחרי הצהריים נכתוב?
    ויהלי, תעשי טובה תכנסי מהמחשב…

    06/05/2014 10:32

    לחבר-הכי-טוב-שלי שגר בקליפורניה קוראים ג'ייסון.
    השם חיבה שלו זה ג'ייס.
    וואו זה מוזר.
    איזבל וג'ייס. -לפרוטוקול, לא היינו זוג אז זה די מסתדר עם בני הנפילים-.

    06/05/2014 10:41

    תעשי לי מצברוח טוב ותגידי לי שיש ילדים שקוראים לך קליירי בתור שם חיבה.

    06/05/2014 10:45

    סליחה על ההדחפות, אבל אפשר גם לכתוב איתכן?
    אתן לא חייבות לשתף אותי, אני לא נעלבת.
    ורייצ׳ל, מה עם השיחה המשותפת עם ריק?

    06/05/2014 10:46

    TFIOS ♥
    אמ אפשר את הסקייפ שלכן? או שאני אתן לכן את שלי? פשוט. לא אוהבת לחפור פה. חשוף לי מידי.

    06/05/2014 10:57

    דיברת גם אליי?

    06/05/2014 11:02

    אין לי סקייפ! ייאי

    06/05/2014 11:04

    מי שמתחשק לה לספוג חפירות, ולדבר איתי (:
    (אני רוצה לדבר אתכן אז גם אם אתן לא שייכות לשתי הסוגות שכתבתי, עדיין מחובתכן לתת לי את השם שלכן בסקייפ.)

    06/05/2014 11:08

    מה יאי
    פתחי לך אחד גיברת

    06/05/2014 11:09

    אין לי כוח לפתוח סקייפ שאני כנראה בכלל לא אשתמש בו.

    06/05/2014 11:16

    אין לי כוח לסקייפ.
    לכולנו יש מייל, מור יש לך מייל?

    06/05/2014 11:18

    כנל.

    06/05/2014 11:19

    אז מה יש לך כדי שנוכל לתקשר?

    06/05/2014 11:19

    לא ג'ימייל ואין לי חשק לפתוח עכשיו):

    06/05/2014 11:20

    תפתחי ג'ימייל.
    לכולנו יש ג'ימייל, ורק את צריכה לפתוח.
    סקייפ כולנו צריכות לפתוח ורק את לא.
    מה נראה לך קצר יותר?

    06/05/2014 11:22

    הה טוב!
    אבל אני לא יכולה עכשיו כי אני צריכה.. ללכת.. לעשות על האש……

    06/05/2014 11:24

    כיפיסטית!! לי אין מושג מתי אני עושה עלאעש והרעב טורף את הגבות שלי =(

    06/05/2014 11:25

    אה, אז נדבר בערב…. או מחר… -,-

    06/05/2014 11:26

    רק עכשיו ראיתי את מה שכתבת על 'תעשי לי טובה ותגידי' ובלה בלה בלה.
    אז זה מוזר רצחחחח כי קלייר זה כאילו השם שני שלי אבל זה בעצם לא כי זה השם משפחה שלי, אז לא.
    החברים שלי קוראים לי 'איזי' בתור שם חיבה ולעיתים נדירות בל
    אבל בקליפורניה הייתה ילדה אחת שהייתה קוראת לי 'קליירי' בתור שם חיבה -אותה ילדה שקראה לאחותה הקטנה פרים- אבל זה רק כי היא קראה גם את בני הנפילים.
    ג'ייסון קרא לי קלייר כל הזמן אז את יכולה להחשיב שקלייר זה שם חיבה לקליירי נראה לי [?]
    אני ילדה כל כך מוזרה.

    06/05/2014 11:30

    היי?

    06/05/2014 16:46

רררררר תמשיכי! זה קצרצר! (*~*)

06/05/2014 09:33

יש מלאך מכני בעברית….

06/05/2014 09:45

    קראתי כבר את מלאך מכני…

    06/05/2014 09:45

ואולי יהיה היום בערב עוד פרק.

06/05/2014 09:45

ידעתי! ידעתי שהוא יהיה בן אדם

06/05/2014 09:59

התגובות בשליטתנו כבר עשרים דקות!

06/05/2014 10:23

רק אני שמתי לב שלתרנגול קוראים וויל?
זה פשוט אכזרי.
מה הוא הולך למות בסוף או משהו כזה?
NOT COOL SIS.

06/05/2014 10:32

    אבל התרנגול הוא… בן אדם.
    מותר לרצוח בני אדם בסוף הסיפור.
    למרות שספציפית לסיפור הזה תכננתי סוף שמח, אני מתעלה על עצמי ועושה לשניים מהסיפורים שלי סופיפ שמחים.
    גם לשומרת אחותי אני אנסה לעשות שמח.

    06/05/2014 10:36

    איזי רוצה כאפה?
    לאן נעלמת לי חצי שנה?!!?!
    תעני כבר במיייייללללל!
    אוףף התגעגעתי אלייך):

    06/05/2014 10:44

    רק לא כאפה:<
    ואני עניתי לך במייל יחוצפניתתתת!

    06/05/2014 11:31

המשך!

06/05/2014 12:00

    הו, היי נועה.
    המשך בערב!
    או מחרתיים, אם לא היום בערב.

    06/05/2014 14:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך