הכוכבים

04/12/2019 674 צפיות תגובה אחת

אני שוכב במיטה,השעה כבר מאוחרת.
תחושה מוזרה אוחזת בחזה ובלב שלי,כמעין עצב דל שקט.
מוזיקה מתנגנת באוזניי כאשר אור הטלפון מאיר על הקיר הלבן שבחדרי.
בליטות קטנות של צבע נבלטות ומבצבצות מבד לקיר הלבן,האור המוטל עליהם מזכיר כמעין כוכבים על הרקע השחור של החושך השורר בחדרי.
והקור העוטף את הכל.
ידי מושטת לעבר ה"כוכבים" האלה וכמעין נוגעת בהם,המוזיקה העצובה אוחזת בליבי.
דמעה זולגת מהעין ומתגלגלת ושטופת כמפל את הלחי השמאלי שלי.
מחשבה של האם אני בן נוער רגיל עוברת בראש?הכאב מתגבר,והקיר מבצבץ בברק לבן.
נסיתי לנהל חיים של נער רגיל אמרתי לעצמי בו זמנית נוזלת הדמעה.צחקתי עם חברים,רקדתי במסיבות,עשיתי טעיות, שטויות,יצאתי לבילויים,נכשלתי במבחנים הייתי חסר דאגות.
אך האם הצלחתי?נקודה שחורה הופיעה על ברק הקיר הלבן.והנה האצבע שלי נוגעת בה התחושה המוזרה של העצב הדל מתגברת בחזה עד לכדי כאב עז.
והנה היא נקודה השחורה אשר מזכירה לי את העבר…כנער מדמם,בוכה,זועק,בודד,מחפש תירוצים כל בוקר לא ללכת לבית ספר.. ומתפלל שהחופשים היו אינסופיים.
כנער מדמם נופל ומת וקם כל פעם מחדש ואז שוב מדמם ומת.
והנה המוזיקה מתנגנת אחוזת בנשמתי.ומצדיקה את כאבי.
והנה היד מנסה להתקרב ל"כוכבים" שעל הקיר אך הכאב מושך לאחור אל החשכה המוחלטת והדמעות שקטות.ואינן ירדות.
האם זכיתי לחיים מאושרים?
מחבק את הכרית להרגיש נאהב..ואת אהבה שאינה זכיתי להוקיר בה.מנשק את הכרית כאות למשהו חסר ושבחיים לא היה לי.ואולי לא יהיה.כי שכבתי מהנסיבות הלא נכונות.
והמוזיקה מתחזקת הכאב מתגבר.הכעס משתלט על הבדידות והחיים שיכלו להיות לי ונקלחו על ידי האנשים רעי לב.והדמעות הארורות לא יוצאות מהעיינים שלי!
בסך הכל נער שמנסה לחיות באופן עצמאי בעולם כה אכזר.
מנסה לנהל חיים באופן עצמי ולהראות כי לבדו טוב לו וכושל, והכל מתנפץ בפנים.
נותר לבדי בחדר בחושך.הציורים שלי על הקירות עוטפים אותי.ובוהים בי.
אולי אם הם היו מדברים הם היו מנחמים אותי בכאבי ולא הייתי נותר בודד יותר.
המוזיקה ממשכה להתנגן, הטלפון מעיר על הקיר.שאריות הצבע המדמים כוכבים.וכילד קטן שחולם לגעת בכוכבים הזוהרים בשמים הכחולים והענקיים.
מנסה אני כמו ילד קטן לגעת בכוכבים מתקרב לאט לאט עם היד ומתרגש מרגיש שמחה..העצב נעלם טיפה.התרגשות גוברת ולפתע כבה הטלפון חושך מוחלט פוקד את הקיר והכוכבים נעלמים.ואני לא מספיק לגעת בהם.אנני זוכה לגעת בכוכבים שעל הקיר בחדרי.


תגובות (1)

ממש יפה

05/12/2019 12:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך